• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Feedbacktopic Adventpuzzels 2019

Geef jouw mening en feedback over onze nieuwste forumwedstrijd!


Advent -aankondiging.png



Howdy cowgirls en cowboys,
Na het sinterklaasfeest, is het aftellen naar Kerstmis eindelijk begonnen. Om dit aftellen te verleuken hebben we een speciale advent kalender voor jullie gemaakt.

Hoe gaat dit in zijn werk?
Deze kalender zal 11 december 2019 van start gaan.
Elke dag zal er iets van je worden verwacht, voordat je je beloning in ontvangst mag nemen.
Met iedere dag een nieuwe opdracht en een andere beloning.

Prijzen:
Onder de prijzen bevinden zich onder andere een mooi aantal nuggets.
De precieze prijzen zullen per dag worden bekend gemaakt.
De prijzen zullen na afloop van het event, in 1 keer, worden uitgereikt tussen 25 en 31 december 2019.

Antwoorden inleveren:
Om mee te kunnen doen, moet je een topic aan maken in dit: Forumdeel (klikbaar). Zorg dat je in de titel van je topic je spelersnaam en wereld waarop je je prijzen wilt ontvangen neerzet. Het is mogelijk (en aan te raden) om dit topic vandaag al aan te maken, zodat je morgen gelijk kan beginnen met de eerste adventopdracht.

De opdrachten zullen de voorgaande dag tussen 22 en 24 uur gepost worden in dit topic. Zorg dus dat je dit topic goed in de gaten houdt.
Je hebt dan 2 dagen de tijd om je antwoord door te geven. Doe dit voor elke dag in een nieuwe post en denk eraan dat het niet is toegestaan je antwoorden (na de deadline) aan te passen.


Algemene regels en richtlijnen:
  1. Alle officiële spelregels gelden;
  2. Het is niet toegestaan om met meerdere accounts deel te nemen aan dit evenement;
  3. Alle prijzen zijn gebonden aan het account waarmee je deelneemt;
  4. Het is niet mogelijk om onder het evenement van wereld te veranderen;
  5. Alle communicatie vanuit de organisatie gaat via het forum, alleen bij uitzondering kan de communicatie via de support gaan;
  6. The West teamleden mogen meedoen aan dit evenement mits ze dit evenement niet organiseren;
  7. De organisatie heeft altijd het recht om regels te veranderen of om spelers van deelname uit te sluiten;
  8. Indien een speler wordt uitgesloten van deelname vervalt zijn recht op de verzamelde prijzen bij dit evenement;
  9. Voor elke dag moet een nieuwe post in jouw persoonlijke topic worden aangemaakt. Het is niet toegestaan om deze post na de deadline nog aan te passen. Mocht dit wel gebeuren dan zal de organisatie helaas besluiten je antwoord als ongeldig te beschouwen.
 
Laatst bewerkt:
Leuk evenement, maar de tekst geeft niet duidelijk aan wat de deadline is. Is dit de einddatum om 23:59 van het evenement, is dit per dag 23:59 of is het iets anders. Mag ik bijvoorbeeld het antwoord van 11-12 nog wijzigen op 22-12?
 
Leuk evenement, maar de tekst geeft niet duidelijk aan wat de deadline is. Is dit de einddatum om 23:59 van het evenement, is dit per dag 23:59 of is het iets anders. Mag ik bijvoorbeeld het antwoord van 11-12 nog wijzigen op 22-12?
Voor bijvoorbeeld de puzzel van 11 December geldt dat je antwoord binnen moet zijn vóór 12 December 23:59. Na die deadline mag je je post met dat antwoord niet meer bewerken. Maak daarom a.u.b. voor ieder antwoord een nieuwe reactie aan binnen je eigen topic.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser16623

De antwoorden worden, zodra het evenement is afgelopen, bekend gemaakt? Of krijg je tussendoor iets van indicaties hoe het ervoor staat?
 
De antwoorden worden sowieso na afloop bekend gemaakt. Mocht er animo voor zijn, dat is het tussendoor geven van de antwoorden een optie die we zeker zullen overwegen.
 
Waar lever ik het antwoord in ?
In hetzelfde topic waarmee je je hebt aangemeld, graag daar voor ieder antwoordt een nieuwe reactie sturen. Voor iedere reactie een nieuw topic aanmaken is dus niet nodig, maar wel dat je binnen je al aangemaakte topic voor iedere vraag een nieuwe reactie verstuurd.
 
Laatst bewerkt:
"De witte slingers komen 2 slingers onder de gele slingers"

Ik vind deze wat onduidelijk. Komen ze twee eronder, of zitten er twee slingers tussen?
 
Bruurs,

Leuk en aardig die afbeeldingen om uit te vinden welke hetzelfde zijn, maar wat nu als ik, laten we zeggen, kleurenblind ben? :D
 
Bruurs,

Leuk en aardig die afbeeldingen om uit te vinden welke hetzelfde zijn, maar wat nu als ik, laten we zeggen, kleurenblind ben? :D


Hee Jor,
Leuk dat je ook meedoet met de adventpuzzels. Elke dag komen er verschillende puzzels, de ene zal wat makkelijker zijn dan de ander, en dit zal ook per persoon verschillen. Het is natuurlijk toegestaan om bij de moeilijke puzzels met elkaar te overleggen (gelieve dit niet via het openbare forum en/of ingame saloonchat te doen) en je kan ook altijd gebruik maken van hulpprogrammas zoals Paint om te kijken of 2 kleuren met elkaar overheen komen. En mocht dit allemaal geen optie zijn, kan je altijd nog gewoon een gokje wagen en morgen weer vrolijk verder gaan met de nieuwe puzzel. :D
 
Hee Jor,
Leuk dat je ook meedoet met de adventpuzzels. Elke dag komen er verschillende puzzels, de ene zal wat makkelijker zijn dan de ander, en dit zal ook per persoon verschillen. Het is natuurlijk toegestaan om bij de moeilijke puzzels met elkaar te overleggen (gelieve dit niet via het openbare forum en/of ingame saloonchat te doen) en je kan ook altijd gebruik maken van hulpprogrammas zoals Paint om te kijken of 2 kleuren met elkaar overheen komen. En mocht dit allemaal geen optie zijn, kan je altijd nog gewoon een gokje wagen en morgen weer vrolijk verder gaan met de nieuwe puzzel.

leuk lang verhaal maar je geeft geen antwoord op JorDes zijn vraag
 
hartstikke leuk al die wedstrijden enzo, maar kunnen jullie iets meer je best doen om dit soort dingen te promoten, ik kijk haast nooit op het forum :p
 
hartstikke leuk al die wedstrijden enzo, maar kunnen jullie iets meer je best doen om dit soort dingen te promoten, ik kijk haast nooit op het forum

Ik zie ongeveer iedere dag ook een aankondiging in de chats op elke wereld. Daarnaast moet je dan maar gewoon op het forum kijken.
 
hartstikke leuk al die wedstrijden enzo, maar kunnen jullie iets meer je best doen om dit soort dingen te promoten, ik kijk haast nooit op het forum :p
Er is een ingame aankondiging gemaakt voor dit event en daarnaast zijn er aankondigingen in de chats gekomen van onze barkeeper Henry, dus we doen wat we kunnen om jullie richting het forum te krijgen hiervoor. Als je verder nog suggesties hebt om dit beter onder de man te brengen horen we ze graag :)

Verder is geregeld kijken op het forum sowieso wel handig, ook voor andere aankondigingen.
 
Bovenaan