• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Winterevenement 2022

Kleiduif.

Teamleden
Community Manager
Spelmoderator
Forummoderator
Laat hier je feedback achter voor het Winterevenement 2022!
 
jammer dat de benodigde voorwerpen voor de opdracht al in de shop te koop zijn
haalt de sport weg van wie als eerste de prestaties haalt
 
Geschenkjacht 2022
De cadeau jacht zal lopen van 22 december 12:00 tot 13 januari 12:00.

Hebben jullie een andere kalender? Bij mij is het 12 januari maar het event is gestopt.
 
een dag eerder begonnen zoals de aankondiging zei
maar kleiduif heeft er vergeten bij te zetten dattie ook een dag eerder eindigde dus
 
Hebben jullie een andere kalender? Bij mij is het 12 januari maar het event is gestopt.

Welk event bedoel je? Dat de feestdagen uitverkoop 2022 in de UP shop vandaag zou eindigen stond al in de aankondiging en de extra ingame aankondiging. Dus dat klopt, ff los van dat die kerstsale dag eerder was begonnen.

Dat je vandaag nog die 100 groene kerstkadootjes klopt dan wel niet idd. Aankondiging zegt 13 januari 12:00. (1 dag later dan feestdagen uitverkoop), maar das zo te zien ook vandaag/12 januari al gestopt.

Feestdagen uitverkoop 2022

De uitverkoop begint op 22 december 12:00 uur en eindigt op 12 januari 12:00 uur. (CET)

1673539063806.png
 
Zit denk ik toch wel verschil tussen:
Geschenkjacht 2022
De cadeau jacht zal lopen van 22 december 12:00 tot 13 januari 12:00.
en
Feestdagen uitverkoop 2022

De uitverkoop begint op 22 december 12:00 uur en eindigt op 12 januari 12:00 uur. (CET)

Maar goed, het zal allemaal wel weer....
 
Het is maar één dag verschil om cadeautjes te zoeken...

Je had natuurlijk in de vorige 3 weken al kunnen zoeken i.p.v. wachten tot de laatste dag, het is maar een idee.
 
Bovenaan