Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Nu je ook setkisten uit 2020 kunt krijgen uit die voetballen, kunnen deze binnenkort veilbaar worden gemaakt?
Net zo goed als vorig jaar de 2019 setkisten veilbaar werden toen ze in die klikkistjes kwamen.
Ik heb de Vrouwelijke Voetbalset gekocht en moet zeggen dat ik er redelijk teleurgesteld over ben.
Tot nu toe is hij nog bij geen enkele arbeid geselecteerd. Dit zou ik wel verwachten bij nugget sets...
Kostte al met al toch 2700 nuggets, dus bijna 50 euro voor iets wat kennelijk alleen een verzamelwaarde heeft.
Daarnaast vind ik het ook bijzonder dat de keepershandschoenen en trofee ook gewoon uit de questbeloning komen. Die moeten we dus upgraden?
Graag hoor ik of ik iets mis en er toch ergens een enorme meerwaarde in de set zit die ik nu mis. Anders is mijn les dat ik niet blind op TW moet vertrouwen bij de aanschaf van nugget-sets...
Yesyes mannen, I know. Vorige keer dat ik het deed was bij de brandweerset en die wordt tot de dag van vandaag nog regelmatig geselecteerd. Maar dat was dus een gelukje... Zal volgende keer m'n huiswerk beter doen, beetje balen nu
Brandweer is ook bedoelt als arbeidsset. Die is idd nog goed voor arbeiden als je zoekt op de hoogste arbeidspunten.
Vrouwelijke voetbal is een duelset met flink wat mikken en levenspunten. Die vaardigheden zijn voor geen enkele arbeid nodig, dus zal die set idd niet worden aangeraden voor arbeiden. Je kan er wel leuk mee duelleren als je wilt.