• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Valentijnsdag event 2021

Is er nog mogelijk om een compensatie te krijgen voor de harten die ik gemist heb? Ik heb namelijk al opdrachten voltooid voor er gecommuniceerd werd dat je er nog even mee moest wachten.
 

Kleiduif.

Teamleden
Community Manager
Spelmoderator
Forummoderator
raar een valentijn event dat start na valentijn :huh:

Klopt, door omstandigheden is het helaas niet gelukt om het event voor Valentijn af te krijgen. Aangezien het event toch nog in ontwikkeling was en nog is afgerond, is er toch voor gekozen om het event toch nog te starten.

Is er nog mogelijk om een compensatie te krijgen voor de harten die ik gemist heb? Ik heb namelijk al opdrachten voltooid voor er gecommuniceerd werd dat je er nog even mee moest wachten.

Graag even contact opnemen met de support zodat we kunnen kijken wat we hierin voor je kunnen betekenen. Deze bug is helaas bij het testen niet naar voren gekomen.
 
er verschijnen nu allerlei valentijn opdrachten waar je niks mee kan
gaat daar nog iets aan gedaan worden?
 
Dat verwacht ik niet Arctic. Zijn gewoon herhaalbare opdrachten die deze dag triggeren. Inno is momenteel te laat met het event zelf en deze opdrachten staan vast. Alles met hartjes gewoon niet doen (als je deze hartjes echt nodig hebt voor event, blijft namelijk weinig), rest kan je prima vast beginnen. :)
 
klopt je kan alvast met de scarlett opdracht beginnen
de andere opdrachten heb ik alvast maar aangenomen (je weet maar nooit)
jammer dat inno niet leert van het verleden, want dit was vorig jaar ook al het geval
 
opdrachten met hartjes gewoon aannemen maar niet afronden
die bij dagtaken zitten op een weeklijkse cycles
dus volgende week kan je ze afronden en gelijk nieuwe aannemen
 
Moet het woordje dan niet vervangen worden voor zoals? Aangezien hier altijd alles te laat is zijn we dat gewend.
Moet jij het woordje ''voor'' niet vervangen door het woordje ''door''? :huh:


Bij het werkwoord vervangen hoort het voorzetsel door: 'De installateur verving de mobiele airco door een vaste. ' Veel mensen combineren vervangen met het voorzetsel voor, maar dat is niet juist.

Als je iets doet, doe het dan goed. :p
 
Mochten mensen al een opdracht als deze hebben aangenomen:
- Harten gestuurd naar andere spelers: 0/20

Dan kan het zijn dat je zodra het event begint opeens op -10000/20 staat ofzo.
Breek dan de opdracht af en neem hem weer opnieuw aan. Dan sta je weer op 0/20.
 
Bovenaan