• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback topic Let it Shoot

DeletedUser

Beste,

Na deze eerste wedstrijd zou ik graag wat feedback hebben hoe jullie deze wedstrijd vonden en of dit eventueel herhaalbaar is voor andere werelden.
Hierbij heb ik zelf al een aantal vragen richting jullie:

1. Was de wedstrijd te lang? Zoja, hoe lang zou dit dan het beste zijn?
2. Telden de fortgevecht punten te veel mee? Indien ja, hoe zou je dit dan oplossen?
3. Had de keuze voor een bepaalde karakterklasse echt voordeel? Dus had een duellant hier nu echt meer voordeel dan een avonturier?


Daarbij mag natuurlijk altijd nog persoonlijke commentaar :)
 

DeletedUser7902

Goeie wedstrijd, maar wel sneu dat ik niet kon meedoen...
 

DeletedUser

Ik vond persoonlijk dat het veel te lang duurde, 15 dagen waren meer dan genoeg geweest voor mij.
De punten die via schade in een fortgevecht verdiend werden telden volgens mij ook veel te veel door, zeker als men zoveel fortgevechten starten waardoor de duellanten weinig kans maakte op de winst.

Denk niet dat bepaalde karakterklasse zoveel voordelen hadden, het ligt er gewoon aan hoe je vaardigheden en attributen staan.

Ik had bijvoorbeeld een probleem met duelleren omdat ik amper mikken/uitwijken had, maar daarentegen waren mijn fortgevechten dan weer goed.
Out had de beste skills voor deze CW, goede combi van duelleren en fortgevechten.
 
De schadeformule van FG's telden net iets te hoog mee, misschien de duelpunten nog iets verhogen naarmate je meer xp krijgt. De lengte was wel goed, maar als je het vaker wil doen moet het korter.
 

DeletedUser

gefeliciteerd met de cw giraf :), mss 1 minpuntje voor mij: het duurtje heel heel lang :D
 
Als het korter duurt kan het op meerdere werelden achter elkaar plaatsvinden, maar dan moeten de prijzen ook iets minder worden natuurlijk.
 

DeletedUser1448

Proficiat out!

Nou mijn commentaar:
Het duurde veeeeel te lang. 2 weken is echt een maximum.
De fg punten telden misschien iets te veel mee. Duels verhogen zou beter zijn. Hoe meer xp hoe meer punten lijkt me wel een mogelijkheid.

Ik denk niet dat karakterklasse iets uitmaakte want 2 soldaten staan in de top 2. Vooral de skills waren belangrijk

Voor de rest was het goed. Jammer dat ik neit kon meedoen
 

DeletedUser

Vooral de schade van fortgevechten telt hard door, moest dat omlaag gaan zijn de duels volgens mij ook in verhouding, kijk maar naar Out hij heeft via duels ook behoorlijk aantal punten gepakt.
 

DeletedUser6377

Girafi, allereerst heel erg bedankt voor het organiseren.
Te lang of niet te lang, thats the question! Het is prima om de cw in te korten maar vergeet dan 1 ding niet: als je ko gaat kan je als duellant 48u niet duelleren en dus geen punten scoren.
In combinatie met het feit dat duels inderdaad te licht meetelden moet naar die verhouding goed gekeken worden denk ik.

Maar dan wel een andere wereld, bijv. Briscoe.
Gast, denk na voordat je domme dingen roept!
 
Volgende x op een andere wereld lijkt mij wel leuk :)

Ook is het misschien een idee dat je je moet opgeven voor de CW en dat alleen duels tussen die mensen telt? Nu waren er veel mensen die niet meededen maar wel werder geduelleert. Weet niet of dit handig is hoor ;)


Verder heb ik op het bovenstaande weinig toe te voegen.
 

DeletedUser7860

Een dag of 15 was inderdaad mooi geweest.
Naar de balans kijken kan geen kwaad maar vergeet niet dat ik meer punten heb gehaald met duels dan met de fortgevechten (en dat als full fort!).
Natuurlijk was mijn fg build verre van optimaal te noemen na de update maar daar gaat het niet om.

Wat natuurlijk wel jammer was is dat de top duellisten weinig kans maakten doordat ze alleen maar hoge/goede targets hadden en dus lang niet zoveel schade konden maken als ik.

Mooie opzet, net iets te lang...wellicht de duelformule iets aanpassen.
Verder zeg ik chapeau! top dat jullie dit hebben willen organiseren.
Niets dan respect voor jullie want er is een hoop tijd in gaan zitten voor jullie.
(Ook dit kun je mee laten wegen in de duur van een volgend event).
 

DeletedUser6932

Gefeliciteerd Out!! :)
Verdiende winnaar, zo zie je maar dat je ook met sportief spel kunt winnen.

Ook ik vond het veel te lang duren.
Wel super dat er zo veel tijd ingestoken is, maar ik was toch niet blij met deze CW.
Het riep helaas enorm veel ego gedrag tijdens fortgevechten op.
Daarom des te blij dat Out gewonnen heeft, hij bleef gewoon een teamplayer :)
 

Deleted User - 175543

Geweldige wedstrijd.

De duur van de wedstrijd was voor mij prima. Verder weet ik niet of de fg punten te veel meetelde, omdat ik alleen geduelleerd heb. Is het misschien een idee om 2 wedstrijden van te maken? 1 voor duels en 1 voor fortgevechten?
 

DeletedUser

Girafi, allereerst heel erg bedankt voor het organiseren.
Te lang zeker niet was gewoon weer eens leuk om tedoen.
de fortgevechten waren prima hier kon ik aardig mee komen alleen met duel speel mijn duel level mij in het nadeel.
Waar Outrageous de spelers voor uit uitzoeken heeft is het voor mij erg weinig
tegenstanders over.
Dus een groot nadeel voor de goede duelisten is er maar weinig tegenstanders voor ze zijn in verhouding top de rest misschien moeten ze daar ook eens na kijken.
Met veel kunst en vliegwerk een keurig 5e plek gehaald niet slecht vindt ik van mij maar Outrgeous gefeliciteerd hoor met de overwinning je ben wel een ware winnaar .....:)
 

DeletedUser14231

Goede wedstrijd, Misschien duurde het iets te lang
Maar ik ben negende geworden :D
 

Deleted User - 175543

Ideetje

Het lijkt mij wel leuk om een keer een wedstrijd te organiseren voor "de grootste bandiet". Dus degene die het meeste geld steelt.
 
Gast, denk na voordat je domme dingen roept!

en waarom niet op andere werelden dan? of moet je tot een bepaald eliteclubje behoren om hier aan mee te doen en dus al 5 jaar spelen...
maar in de beginpost stond niets over een tweede ronde, dus OT: was wss wel leuk :p maar wel veel werk voor de organisatoren denk ik :unsure: Bedankt daar voor natuurlijk kan je het niet overal doen, maar msschn wel eens nadenken over een makkelijk te evalueren alternatief voor andere werelden :D
 
Bovenaan