• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback topic IFBC 2020

Ik ben momenteel een stad aan het stichten. Rond 00:00 zou die klaar moeten zijn. Ik zal proberen iedereen een invite te sturen. Mocht ik je vergeten zijn of had je op dat moment nog geen account aangemaakt, stuur maar een TG / fluister. Ik ben overal te vinden.

EDIT: SVP wachten met het kiezen van een karakterklasse.
 

DeletedUser16368

voor mij werkt het nog niet dan zal ik nog maar effe wachten zeker he :p
 
voor mij werkt het nog niet dan zal ik nog maar effe wachten zeker he :p


Heb je er al wel een account van eerdere internationale eventen? Want als je nog geen account hebt, kan je er ook niet inloggen... Dit is dus niet hetzelfde account als die je op nl gebruikt (kan wel onder dezelfde naam zijn, en dat is zelfs ten zeerste aan te raden). Mocht je er niet uitkomen, bericht dan even support. Die kunnen je helpen.
 

Wasabi

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Ik heb een reactie gezet bij de aankondiging.
Je dient eerst een account te registreren op https://events.the-west.net indien je niet aan een eerder evenement hebt meegedaan.
Vervolgens kan je via deze link inloggen: https://www.events.the-west.net/?mac=startchest .
Hierbij ontvang je gelijk de evenementskist.

Mocht dit niet lukken, stuur dan even een supportticket op de Nederlandse server, dan zullen wij kijken of we jouw account kunnen activeren.
 

DeletedUser16368

Wasa kunnen ze voor volgende keer upgrades van kledij en wapens niet verbieden ofzo ?
 

Wasabi

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Wasa kunnen ze voor volgende keer upgrades van kledij en wapens niet verbieden ofzo ?
Ze kunnen heel veel :p
Maar overreguliering leidt alleen maar tot onduidelijkheid bij grootschalige evenementen.
Ik zie persoonlijk niet in waarom het upgraden van overtollige kledij en wapens tot een probleem leidt.
 

Kroenuh

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Het Internationaal Fortgevecht kampioenschap is ondertussen afgelopen.

Alle actieve deelnemers die vermeld staan in de lijst hierboven kunnen een supportaanvraag indienen op de eventserver om aan te geven op welke Nederlandse spelwereld je de deelnemersbeloning wilt ontvangen. Doe dit met het spelersaccount waarmee je hebt deelgenomen aan het kampioenschap.

Zorg ervoor dat je jouw deelnemersbeloning int! ^^
 
Voor we innen zou het idd wel fijn als we weten wat de beloning is. Dan kunnen we kiezen op welke wereld we er het meeste aan zouden hebben. Wordt die nog bekend gemaakt voor het uitgedeeld wordt?
Bovendien staat er geen "einddatum" voor het claimen van de beloning dus anders moeten we miss wachten tot een aantal mensen die beloning hebben zodat we weten wat we krijgen?
 
Bovenaan