• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback topic IFBC 2020

Is of gaat er een overzicht gemaakt worden van aanmeldingen zodat wij weten hoever we zijn? En is het mogelijk om iedereen met 3 accounts te laten meedoen zodat we minimaal 92 spelers halen?
 

Wasabi

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Teams zijn niet gebonden aan een land, echter moeten teams wel via een market aangemeld worden in verband met doorgeven aan de organisatoren zodat zij de account kunnen voorbereiden en een speelschema e.d. kunnen maken.

Spelers van andere markets zouden dus ook bij 'het nl team' mogen, om dit team maar een naam te geven.

Als er meerdere incomplete teams zijn, zullen deze wsl samengevoegd worden zoals dit het geval was met team Zweden vorig toernooi, dat was een mengelmoes van Scandanavische spelers en Duitse spelers die niet geselecteerd werden.

Ik zal proberen aan het eind vd week het aanmeldingsschema te delen.
Naar mijn weten hebben tot nu toe 3 spelers aangegeven leiderstaken op zich te willen nemen en zijn er stuk of 30 aanmeldingen.
 

DeletedUser16368

Mogen we ook weten wie zich heeft opgegeven voor leiderstaken ?
 

Wasabi

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
De meest recente kandidatenlijst is, zoals beloofd, gepubliceerd onder het Telegraafkantoor.
 
Misschien ook even een nummering erbij zetten Lord? Scheelt veel tijd om te tellen.

Denk trouwens dat ik niet meedoe, want dat betekent dat ik moet inloggen, en dat doe ik niet echt meer. Maar als we toch wat tekort komen kan ik mij wel inshrijven. Als de FGs 48 uur van tevoren gestart worden, dan heb ik vast wel genoeg tijd om offline mee te doen... :D
 
Als het was toegestaan om 50 accounts aan te maken had ik het graag gedaan, maar helaas.. :p
De enige optie die er is (denk ik) is fuseren met een ander incompleet team van een andere taalserver, maar dan moet hier wel draagvlak voor zijn.
 
Bovenaan