• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback topic IFBC 2020

Wasabi

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Beste cowboys,

Heb je vragen of opmerkingen over het International Fort Battle Championship 2020?
Stel ze hier en we hopen dat we jou verder kunnen helpen!
 
Tweede vraag: mag er zo'n kekke ingame popup komen over dit event
voor een tijdje ook?
Liefst niet wegklikbaar zelfs, maar dat in ieder geval niemand kan zeggen dat ze het niet wisten (helaas leest niet iedereen dit forum).

Dit gaat maybe het laatste internationale FG-event zijn, elke server is ongeveer even dood/levend als de onze.
Laten we het episch maken, wie weet winnen deze keer zelfs.
Deus vult!

En ik weet dat het -dacht ik- niet mag, gelijk nog een reactie na je vorige, maar best belangrijk.
Derde vraag dus: kunnen mensen niet please aanmelden via een forumlink hier? (die mensen dan weer kunnen linken vanuit saloonchats en dergelijke)

Want ik heb paar mensen enthousiast nu al, maar vrijwel niemand weet/snapt hoe of waar ze zich ingame aan moeten aanmelden, 99% van de spelers gebruikt de ingamesupport nooit gok ik.
Serieuze vraag ^
 

Wasabi

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Er zijn geen beperkingen tot upgrades, iedere speler begint dan ook met lvl 3 van hoogwaardige enkelschots geweer.

Als team NL zullen wij proberen een evenementserver op te zetten, om met fg's alvast te oefenen en dit maakt het bouwen van een team ook makkelijker, of wij dit in tijd redden, is nog de vraag.
Wij zullen een lijst maken met alle deelnemers en die zijnertijd delen zodat spelers andere spelers kunnen benaderen om een team te maken, uitgaande van de situatie dat er meer dan 105 aanmeldingen zijn.
 
Laatst bewerkt:
2 weken lang +5900% ervaring op arbeiden, waarvoor? Je krijgt toch 600x25% xp in je invent?:huh:

En je hebt dan elk fg minimaal 92 spelers nodig.
 
Bovenaan