• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback St. Patrick Community Event 2020

er moet wat moeite gedaan worden en iedereen schiet weer in de stress met het niet halen

pffff
reken effe uit wat haalbaar is op een dag en wat het meeste opleverd
samen met die 6 awesomnia fg's kom je al een eind
heel veel spelers worden geholpen met avo's.... dus het niet kunnen halen is ook al onzin
 
Laatst bewerkt:
Lol mastadont , ben jij nu echt aan het beweren dat je dat setje non premium makkelijk kan halen ? Get real man , echt niet dat is niet mogelijk , btw van dat helpen met die avo's , hoe gaat dat in z'n werk ? Nog niks van gemerkt :D Nog een tipje , oplevert is met T ;) Graag gedaan.
 
Het concept van dit hele evenement zit wel goed in elkaar en ik ben blij dat het geen goksimulator is zoals DvdD maar er is nog zeer veel werk aan.
  1. Het is onmogelijk te halen zonder automatisering of elke 4 uur in te loggen
  2. Er is allesbehalve genoeg variëteit, maw: het zijn elke keer dezelfde arbeiden waar je niets aan hebt
  3. In plaats van telkens 4-5-6 of zelfs meer uur per arbeid te doen zou het leuker zijn moesten deze opgesplitst zijn in verschillende arbeiden met minder uren
  4. Avo's zijn allesbehalve leuk om te spelen omdat deze gamemode ver achterloopt op de huidige overpowerde sets
  5. "One-hit-kill" is zo goed als alleen mogelijk als je het afspreekt met de andere partij wat bovendien niet mag
andere events met opsparen vereist ook wat meer en langer werken, dus echt veel verschil met paasevent ofzo is er eigenlijk niet
Voor andere events werk je je niet te pletter en geef je niet honderden producten af voor slechts één set.
In bv paasevent kan je 4 sets krijgen, moet je geen producten inleveren die een hoge moeilijkheidsgraad hebben, je mag kiezen welke arbeid je doet.
De vergelijking maken met paasevent is dus niet echt gepast aangezien het twee compleet verschillende dingen zijn.
 
Lol mastadont , ben jij nu echt aan het beweren dat je dat setje non premium makkelijk kan halen ? Get real man , echt niet dat is niet mogelijk , btw van dat helpen met die avo's , hoe gaat dat in z'n werk ? Nog niks van gemerkt :D Nog een tipje , oplevert is met T ;) Graag gedaan.

is te doen ja

@ sjees
1 dan ben je niet actief
2 zelfde uren is vervelend maar maakt niets uit
3 is dus idem 2
4 loopt achter maar goed te doen
5 zelfs zonder die is het te doen

je maakt zelf vergelijkingen met andere events, en deze is effe iets lastiger
maak ik een vergelijking dan is het opeens niet gepast........ typisch weer
 
is te doen ja

@ sjees
1 dan ben je niet actief
2 zelfde uren is vervelend maar maakt niets uit
3 is dus idem 2
4 loopt achter maar goed te doen
5 zelfs zonder die is het te doen

je maakt zelf vergelijkingen met andere events, en deze is effe iets lastiger
maak ik een vergelijking dan is het opeens niet gepast........ typisch weer

Actief zijn betekent niet 24/7 achter je computer zitten, velen hebben nog andere dingen te doen.
Steeds dezelfde arbeiden maakt zeker en vast wel iets uit, op deze manier werkt het demotiverend.
Waar maak ik precies een vergelijking met andere events? Ik geef gewoon een reactie op jou, je kan appelen niet met peren vergelijken.
 
@sjees
Voor andere events werk je je niet te pletter en geef je niet honderden producten af voor slechts één set.

is dat geen vergelijking?

je krijgt na 6 dagen 15 nuggets
3 dagen auto is 12 nuggets
dus de helft van de tijd kan je al auto aanzetten
actief zijn is ook niet dat je maar 1x inlogt per dag.
zelfde arbeiden? ow maar 24/7 kerk bouwen is niet vervelend? wat veel doen

nog meer? want je hebt nog steeds geen echt punt gemaakt
 
Ik begrijp dat het voor mensen lastig is om deze set te krijgen. Ben dit ook 100% eens. Het is echter wel het geval dat je er nu hard voor moet werken, maar het is desalniettemin wel mogelijk om de volledige set te behalen. Gratis nuggs kunnen worden ingezet voor premium (extra AP en automatisering zullen hierbij flink helpen). Maar dit is niet heel erg anders voor andere events. Hoe meer arbeiden je doet hoe meer je krijgt, is ieder event hetzelfde.

Het stukje afwisseling. Ja zou kunnen voor de feedback van de volgende keer. 2 uurtjes werken voor 1 muntje ofzo? Dit zodat je meer verschillende opdrachten/arbeiden kan doen. Is geen directe frustratie maar is wel mogelijk voor inno om dit wat meer te spreiden. Zie het echter niet direct als een aanleiding om het niet te halen.

Echter ben ik wel van de veronderstelling dat arbeiden meer op level gemaakt moeten worden. Dit is een leerpuntje voor inno. Voor een low level zoals ik op issa had was het niet te doen met o.a. lotus verzamelen. Hierdoor zal het moeilijker worden om de set compleet te krijgen.

Avo mag van mij naar avo gespeeld gaan ipv avo gewonnen. Dit zal zorgen dat er meer sfeer zal zijn ipv frustratie, veel mensen vinden avo namelijk niet leuk (waar ik zeker een onderdeel van uit maak).
 
Volgens mij snap jij iets niet heel goed, jij zegt:
dus echt veel verschil met paasevent ofzo is er eigenlijk niet

Waarop ik een tegenargument geef waarom je fout zit met jouw vergelijking..

En die nuggets? Spaar ik liever op voor een evenement waar ik wel nuttige arbeiden kan doen en baat aan heb.
Je kan dan wel elke 6 dagen 3 dagen automatisering hebben maar je actiepunten zijn ook niet oneindig en buffs gebruiken zonder extra actiepunten is zonde.

ow maar 24/7 kerk bouwen is niet vervelend? wat veel doen
Als je dit als argument wilt gebruiken, ben je toch wel tegen de verkeerde persoon bezig :p
 
niet echt
je wil geen moeite doen, geen automatisering aanzetten en geen buffs gebruiken
tsjah.... dan snap je gewoon het hele spel eigenlijk niet eens en wil je alleen maar makkelijk en gratis setjes hebben

en ik geef een voorbeeld waar jij ook dit event afzet tegen een ander event.... dus wie begrijpt het dan niet??? :cool:
dus je wilt zelf vergelijken maar een ander mag niet... ok dan
je geeft zelf aan dat je de moeite niet wilt doen...dat is overduidelijk.... dus ja, dan verdien je die set gewoon niet.

voor elk event moet je meer arbeiden, dus meer inloggen, meer ap hebben en als het kan meerdere arbeiden aanzetten.
of dit 1 of 4 sets zijn, of de kwaliteitan de set? doet er gewoon niet toe.
als je het niet waard vind, neem je de moeite niet..... klaar....
maar dat het niet haalbaar is? dat is totale onzin
 
Even een heel andere vraag nu het event tegen zijn eind loopt:
Blijven de gespaarde goudmunten die je niet hebt gebruikt bewaard in je inventaris tot de volgende keer dat dit event weer gaat plaatsvinden?

Met andere woorden: als ik weet dat ik toch niet meer genoeg munten kan verzamelen om nog een event-item te kopen, heeft het dan nog zin om door te gaan met de event-opdrachten?
 
Even een heel andere vraag nu het event tegen zijn eind loopt:
Blijven de gespaarde goudmunten die je niet hebt gebruikt bewaard in je inventaris tot de volgende keer dat dit event weer gaat plaatsvinden?

Met andere woorden: als ik weet dat ik toch niet meer genoeg munten kan verzamelen om nog een event-item te kopen, heeft het dan nog zin om door te gaan met de event-opdrachten?
Ja, de munten die je nu niet gebruikt blijven gewoon in je inventaris en kan je dan volgend jaar gebruiken als de opdracht weer terugkomen.
 
Bovenaan