• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback St. Patrick Community Event 2020

Goede morgen, ik heb al verschillende kisten geopend en als je erna dan op klikt staat er dat de inhoud niet bestaat. Moet ik wachten met het openen of wordt het toch wel ergens opgeslagen?
 
Op zich best een leuke actie zo met die muntjes verzamelen, alleen jammer dat er te weinig muntjes te krijgen zijn bij al werkzaamheden,
of de dat periode van de actie is te kort, want ik denk dat het nagenoeg onmogelijk is om de hele set zo te halen.....
 
Goede morgen, ik heb al verschillende kisten geopend en als je erna dan op klikt staat er dat de inhoud niet bestaat. Moet ik wachten met het openen of wordt het toch wel ergens opgeslagen?
De [Groene verzamelkaartkist] bevat verzamelkaarten en daar kan je inderdaad niks mee doen als je erop klikt, als je invent ververst zijn ze ook verdwenen.
Met de volgende update wordt de prestatie voor die verzamelkaarten toegevoegd, maar de kisten die je nu al opent tellen daar wel al voor. Wanneer die is toegevoegd moet je er wel nog minimaal 1 openen om de prestatie te krijgen. Als je ze alle 5 al hebt krijgt je dan de prestatie, anders moet je nog ff een paar openen tot je je alle 5 hebt.
 
Ik denk wat arctic bedoelt is dat we veel van die verzamelaarkaartkisten krijgen. Veel meer dan we nodig hebben om alle kaarten te verzamelen.
 
Zal moeten over twee jaar gebeuren denk ik om de volledige set te bemachtigen . Maar misschien geef ik er de brui aan .
 
dit is dus de nieuwste vorm van peperdure nuggetsets verkopen

een evenementje starten waar je alleen de set haalt als je je hele leven wijdt aan dit spel of je gooit natuurlijk met geld, no thanks
 
dit is dus de nieuwste vorm van peperdure nuggetsets verkopen

een evenementje starten waar je alleen de set haalt als je je hele leven wijdt aan dit spel of je gooit natuurlijk met geld, no thanks

Wie geen tijd heeft gehad , ziek is (of , in het beste geval , is geweest) en niet heeft kunnen 24/7 alle arbeiden doen ( alle was niet mogelijk btw ) , alle fgts meedoen , zich heeft zitten opwinden in die stupide avospelletjes , kan het setje alsnog kopen voor 5400 nuggets x.x een opsteker in deze barre tijden , Dank daarvoor alweer. Prima stunt en goed bezig , ga zo door met het spel zelf te verklooien x.x
 

dist3rio

Teamleden
Forummoderator
Je mag er ook wel eens iets voor doen toch? het is gewoon mogelijk om te halen. En daarbij zijn jullie nu niet de minst actieve spelers :p
 
dus af en toe inloggen moet al een set op kunnen leveren?
dat is met andere events ook niet zo, en dit event schijnt zelfs volgend jaar op herhaling te komen.
er zijn al 5 awesomnia gevechten geweest en een 6de komt eraan
dat is al 450 munten.
andere events met opsparen vereist ook wat meer en langer werken, dus echt veel verschil met paasevent ofzo is er eigenlijk niet
 
Ik weet niet hoe dist3rio en Mastadont het spel spelen , maar als klein spelertje zoals ikzelf , geen premium is het gewoon niet mogelijk dat setje te halen , zelf heb ik nu 686 goudmuntjes (daar was ik al blij mee) en heb zoveel ik kon alles gedaan , behalve dan die avonturen , dat is gewoon kansloos als low level spelertje , dan lees je hier dat het gewoon mogelijk is , really ? Premium kan je misschien dat setje halen , mr voor spelertjes zoals mezelf is het echt niet mogelijk , hopelijk komt het event volgend jaar terug ,
 
Laatst bewerkt:
Inno denkt inderdaad alleen maar aan de no life spelers om, zoals ik wel verwacht had, anderen aan te sporen om de set met echt geld te kopen, daarom dat ik al verwacht had dat je munten ging kunnen kopen in de shop. Ikzelf heb 3 dagen zonder internet gezeten wegens kapotte modem, totaal niet te halen. En met al die no life events nemen ze ook de goede momenten weg om gewoon opdrachten te kunnen doen als je het wat redelijk wilt doen.
 
Bovenaan