• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback St. Patrick Community Event 2020

item_51904.png
item_51907.png


Laat hier je feedback achter mbt het St. Patrick Community Event.


communityevent2020march.jpg



Howdy Cowboys and Cowgirls,

Een kleine man in een groen pak en met een rode baard heeft opdrachten verborgen waarvoor hij betaalt in gouden munten! Ja, de munten zijn gemaakt van Goud! Voor de eerste keer hebben we een Event gemaakt op basis van dagelijkse opdrachten. Dit keer krijg je geen event valuta verdienen bij arbeiden, maar door het doen van dagelijkse opdrachten.

Dagelijkse opdrachten kunnen op verschillende plaatsen gevonden worden: In de saloon, In de spookstad en in Waupee's indianendorp.

Je zult gouden munten ontvangen voor het afsluiten van opdrachten. Je kan tot wel 55 - 60 gouden munten per dag verdienen. Er zullen ook speciale fortgevechten plaatsvinden waar je nog meer munten kunt verdienen.

Maria, Waupee, John and Henry hebben extra opdrachten voor jullie, waar jullie je goudmunten kunt inruilen voor kleding, wapens, een paard of een zadel.

Opdrachten kunnen meerdere keren worden afgesloten, maar sommige ervan kunnen moeilijker zijn voor lage levels.


patrick_coin.png



Hint: Door samen te werken met andere spelers, kan je meer opdracht per dag afsluiten.

Het event start op 12 Maart en eindigt op 2 April.

Dit is het eerste event zoals dit, dus geef ons jullie feedback!


patrick_coin.png



  • +0,1 Kracht (per level)
  • +0,1 beweeglijkheid (per level)
  • +0,1 handigheid (per level)
  • +0,1 Charisma (per level)
    • +0,9 Slagkracht (per level)
    • +0.9 Weerstand (per lvl)
    • +0.9 Ontwijken (per lvl)
    • +0.9 Mikken (per lvl)
    • +0,9 Schieten (per lvl)
    • +0.8 Tactiek (per lvl)
    • +0.8 imago (per lvl)
  • +65% verhoogde slagingskans
  • +30% geld van duels en arbeiden
  • +30% Ervaring van duels, arbeiden en fortgevechten


  • +0,04 kracht (per level)
  • +0,05 beweeglijkheid (per level)
  • +0,05 Handigheid (per level)
  • +0,04 Charisma (per level)
    • +0.5 ontwijken (per lvl)
    • +0.5 mikken (per lvl)
    • +0,5 Schieten (per lvl)
    • +0.5 Tactiek(per lvl)
    • +0.5 imago (per lvl)
  • +20% Verhoogde slagingskans
  • +10% Geld van arbeiden en duels

Tot ziens in het spel
 
ingame noes ingame
en frontpage is bedekt met een forttopic
dus het is makkelijk te missen

aankondiging heeft het ook over een tijdsduur van 21 dagen?
ik tel vandaag 63 munten
21x63= 1323
dus je hebt al minimaal 1 awesomnia gevecht nodig om uberhaupt de set te kunnen halen?
1 opdracht kan jem inimaal niet doen vanwege tijdsbestek dus al 2 munten minder
die one hit kan je ook gewoon vergeten = al -10
dus 63 wordt al 51
21x 51 = 1071
dan moet je al minimaal 4x awesomnia gevechten hebben om de set te krijgen?

klopt de tijdsduur wel? of moet er nog wat aangepast worden aan de beloningen?
want dit is voor 95% van de spelers al niet te halen, indien niet meer
want je moet ook nog alle prods op voorraad hebben anders mis je nog meer uren arbeid.

enige verklaring aub?
 
klopt de tijdsduur wel? of moet er nog wat aangepast worden aan de beloningen?
want dit is voor 95% van de spelers al niet te halen, indien niet meer
want je moet ook nog alle prods op voorraad hebben anders mis je nog meer uren arbeid.

enige verklaring aub?

De opdrachten hebben 02.04.2020 23:59 als einddatum ja.
 

Deleted User - 246560

Weer van die verzinsels om mensen te verplichten tot dingen. Een spel doe je voor je lol en steeds meer 'verplichtingen'komen er als je bepaalde dingen wil halen. Niet iedereen is in staat hier 24h per dag te zitten. Niet iedereen vind een FG VERPLICHT doen of Adventure of Dueleren leuk om 'verplicht'te doen! Dus als je minder tijd hebt door werk en adventure's, duelleren of fortgevechten niet je ding zijn kan je het schudden een set te behalen.......

En dan hier word feedback gevraagd...... ehhhh hoe lang word er als niet geklaagd over de verplichte adventures? Of verplichte duels? ook daar is nooit wat mee gedaan. Dus heeft het wel nut hier feedback te geven als er toch geen flikker meegedaan word?
 
een set halen kan je altijd al met de normale events... dus dat klopt al weer niet.
in elk spel ben je "verplicht"dingen te doen om iets te behalen.
dat is het spel dus ook.
je krijgt niets met niets doen.. lijkt mij niet meer dan logisch.

ik heb meer een probleem dat normale actief zijn met dit event niet eens genoeg is om de set te behalen.
dat er niets met die feedback gedaan wordt? dat is algemeen al jaren bekend... dus dat is niets nieuws
 
kan er van te voren een lijstje komen wanneer er de fortgevechten worden gestart op de werelden?
Nu zijn er dagen dat er GEEN fortgevechten zijn en zoals vandaag opeens DUBBEL.. (issa)

Bedankt alvast...
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser16387

Wat moet je doen voor de

"- "One-hit" dueloverwinning: 0/1"

Een speler flauw laten vallen of een npc laten flauw vallen? Met 1 schot het duel winnen?
 
Wat moet je doen voor de

"- "One-hit" dueloverwinning: 0/1"

Een speler flauw laten vallen of een npc laten flauw vallen? Met 1 schot het duel winnen?
Een speler laten flauwvallen in de 1e ronde van het duel, dus 1e schot moet raak zijn en tegenstander gelijk KO leggen.
 
Jammer dat de fg's pas zo laat bekend werden gemaakt. Eerste gemist :(
Hopelijk volgen er nog veel om het set te kunnen completeren. Heeft iemand nog tips om veel goudmunten te krijgen? 1350 totaal is wel erg veel en het tempo is zo wel erg laag met 2-3 voor een opdracht haha.
Worden de items na het event ook veilbaar o.i.d.?
 
Laatst bewerkt:
je meot voor de opdrachten elke dag een fg doen, dus elke dag checken
en awesomnia was ruim op tijd gemeld.
grote voorraad en veel arbeiden anders red je het gewoon niet
want je hebt die prod/item opdrachten om af te klikken nodig..... die nu nog zoeken? vergeet het dan maar.
dan kan je volgend jaar verder, want er is gezegd dat het herhaald wordt volgend jaar
 
Zijn de dagelijkse opdrachten tijdgebonden?
Ik heb mijn opdracht 6 uur halfedelstenen zoeken voltooid, maar de opdracht is verdwenen bij Maria, dus ik kan hem niet afsluiten. Geen goudmunten dus na 6 uur werken :huh:
De voltooide opdracht staat nog wel in mijn opdrachtenboek.
 
Zijn de dagelijkse opdrachten tijdgebonden?
Ik heb mijn opdracht 6 uur halfedelstenen zoeken voltooid, maar de opdracht is verdwenen bij Maria, dus ik kan hem niet afsluiten. Geen goudmunten dus na 6 uur werken :huh:
De voltooide opdracht staat nog wel in mijn opdrachtenboek.
Iedere opdracht heeft bepaalde dagen aan zich gebonden; Bijvoorbeeld maandag, woensdag en donderdag ofzo. Dus je kan die opdracht zo gewoon in je opdrachtenboek laten staan en wachten tot de goede dag weer. Dan kan je de opdracht afsluiten en de goudmunten ontvangen.
 
Als je doorwerkt aan een aangenomen opdracht die vandaag niet actief is, tellen die gewerkte uren dan door voor de opdracht?
 
Bovenaan