• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Paasevenement 2022

Kleiduif.

Teamleden
Community Manager
Spelmoderator
Forummoderator
Laat hier jullie feedback achter voor het Paasevenement 2022!
 
Op het Beta forum staat er voor de Wild West decorated wapenset dat er ook +32% vindkans als setbonus op zit, maar in onze aankondiging staat deze er niet bij. Is dit aangepast of slechts weggevallen bij het vertalen?
Beta:
1649520045608.png

Bovendien wordt "geluk" op .nl "Slagingskans" genoemd. "Drop chance" is vindkans, "Luck" is slagingskans :)
 
Op het Beta forum staat er voor de Wild West decorated wapenset dat er ook +32% vindkans als setbonus op zit, maar in onze aankondiging staat deze er niet bij. Is dit aangepast of slechts weggevallen bij het vertalen?
Beta:
Bekijk bijlage 1489

Bovendien wordt "geluk" op .nl "Slagingskans" genoemd. "Drop chance" is vindkans, "Luck" is slagingskans :)
Bedankt voor het melden. Het is aangepast. Mocht het bij de start van het event nog veranderen, zal ik het laten weten.
 
Dan lijkt het mij een hele waardeloze winnaarsset :p
Fg stats en amper damage, de weerstandbonus is ook niet waw
Het enige waarop zo'n set dan nog kan terugvallen is een hoge vindkans, maar ook dat valt uiterst tegen. Zelfs geen speedbonus
Succes aan de personen die hier geld gaan aan uitgeven..
 
Klopt het dat de opdracht 'Tweede Hoofdgerecht' van de opdrachtenreeks 'Paasontbijt' op dit moment niet af te sluiten is? Ik heb aan de benodigde voorwaarden voldaan, maar de opdracht is bij John verdwenen. Hij staat nog wel in het opdrachtenboek. Of is deze tijdsgebonden?
 
Klopt het dat de opdracht 'Tweede Hoofdgerecht' van de opdrachtenreeks 'Paasontbijt' op dit moment niet af te sluiten is? Ik heb aan de benodigde voorwaarden voldaan, maar de opdracht is bij John verdwenen. Hij staat nog wel in het opdrachtenboek. Of is deze tijdsgebonden?
De hele opdrachtenreeks kan tot 05 mei 2022 12:00 uur gedaan worden. Verder zijn er geen tijdgebonden delen. Vergeet inderdaad niet de boodschappenlijst weer uit te rusten als je alles hebt.

* Ik zie deze opdracht :https://tw-calc.net/quests/group/218 voorlopig niet, komt die dit jaar nog terug?
Die opdracht is niet-herhaalbaar als je die vorig jaar al gedaan hebt. Als je die nog niet gedaan hebt, kan dat vanaf 22 april.

* https://tw-calc.net/quests/group/237?lang=nl kunnen we de paas kip zak met zaden, paas schaap gras & paas haas sla ook kopen via shop? Volgens mij was dit vorig jaar het geval?
De paas kip zak met zaden, paas schaap gras & paas haas sla kan je vinden bij 3 specifieke arbeiden.
Bij iedere opdracht wordt een hint gegeven waar je het vereiste eten kan vinden.
 
Die opdracht is niet-herhaalbaar als je die vorig jaar al gedaan hebt. Als je die nog niet gedaan hebt, kan dat vanaf 22 april.

Via site staat nochtans van 5 april -22 april


De paas kip zak met zaden, paas schaap gras & paas haas sla kan je vinden bij 3 specifieke arbeiden.
Bij iedere opdracht wordt een hint gegeven waar je het vereiste eten kan vinden.

Kan ik ergens vinden welke specifieke arbeiden? :D
 
Bovenaan