• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Paas Event 2021

hoeveel spelers ingelogd zijn?
ja alsof je daar wat aan hebt :D
veel kijken er niet eens naar de chat.
dus dat vragen in chat gaat meestal om dezelfde enkeling die weleens avo doet.

moeite nemen? een onderdeel van het spel dat zwaar om zeep is geholpen?
en dan de spelers de schuld geven van geen moeite willen doen?

je snapt het al aardig worstje..... :cool:
jouw hele idee over avo is gevormd door het goudmunt event, waar de animo iets verhoogd is door goudmunten te halen.
een event waar jij zelf ook pas avo's bent gaan doen, gezien je 100 avo prestatie van 20 maart.
het goudmunt event gebruiken om zogenaamd te verklaren dat er wel animo enzo is??? is gewoon onredelijk en belachelijk

je bent zelf 6 jaar bezig geweest om 100 avo's te doen?
 
Laatst bewerkt:
In dat concept met die beer zat je toch ook met meerdere personen? Gezamenlijk op een grote beer schieten.
Dan zou je hetzelfde probleem hebben als nu met avonturen.

ik denk het niet
gezien het feit dat de beer een npc is en dat je bij de huidige avos minimaal 3 man per team nodig hebt
de wachttijden zouden dus korter zijn
 
En ikzelf zou er waarschijnlijk meer plezier aan beleefd hebben dan het PVP avontuur dat we nu hebben. Ik doe niet graag PVP elementen en ik zal wel niet de enigste zijn. Waarschijnlijk bessefte Inno zelfs dit met dat ze ooit dit PVE avontuur in ontwikkeling hadden, zodat de spelers de optie zouden krijgen van wat ze liever doen.
 
...en zoals eerder ook al genoemd door Masta is die normale Premiumkist in de 48k spin ook erg karig. Loop ik een week continu te arbeiden voor een nagemaakt gouden geweer :-/
 
Is bekend tussen welke waarden de eier-opbrengsten van arbeiden variëren? In de aankondiging kan ik niks daarover lezen.
Ik meen dat dit ongeveer de ranges zijn:

15s: 2-4 eieren (gemiddeld 720 per uur)
10m: 50-100 eieren (gemiddeld 450 per uur)
1u: 250-450 eieren (gemiddeld 350 per uur)

Kan iemand dit bevestigen?
 
Is bekend tussen welke waarden de eier-opbrengsten van arbeiden variëren? In de aankondiging kan ik niks daarover lezen.
Ik meen dat dit ongeveer de ranges zijn:

15s: 2-4 eieren (gemiddeld 720 per uur)
10m: 50-100 eieren (gemiddeld 450 per uur)
1u: 250-450 eieren (gemiddeld 350 per uur)

Kan iemand dit bevestigen?
Officieel is dat nergens bekend naar mijn weten. Maar met zelf testen kwam ik op het volgende:
15s 2-4 eieren (720 per uur gemiddeld)
10 min 60-90 eieren (450 per uur gemiddeld)
1 uur 288-432 eieren (360 per uur gemiddeld)
En dat dan ook voor andere events waar je eieren/hartjes/vuurwerk etc kan verzamelen.
 
Is bekend tussen welke waarden de eier-opbrengsten van arbeiden variëren? In de aankondiging kan ik niks daarover lezen.
Ik meen dat dit ongeveer de ranges zijn:

15s: 2-4 eieren (gemiddeld 720 per uur)
10m: 50-100 eieren (gemiddeld 450 per uur)
1u: 250-450 eieren (gemiddeld 350 per uur)

Kan iemand dit bevestigen?

Heb ooit wat getest:

Kerk*10 Min.Uur arbeid
Sample size143.0107.0292.00
Gemiddeld per keer108.075.0363.00
Gemiddeld per AP36.015.030.25
Gemiddeld per uur432.0450.0363.00
Minimaal per uur336.0360.0288.00
Maximaal per uur504.0540.0432.00

* Kerk = 15 minuten
"Per uur" is uiteraard omgerekend naar uren (dus 4x kerk of 6x 10 minuten)
 
Nou ik reageer wel even op dit prachtige paas event.......
Het was natuurlijk een groot feest dat er weer een event was, net na het einde van het vorige event wat 1 seconde daarvoor eindigde....
Een jaar of 2 geleden had je ook de gratis, 1500, 9k en 48k keuze, niets nieuws dus maar bij de 1500 en 9k een redelijke kans een broek, jas of zelfs een wapen of paard etc. te krijgen, deze laatste opties zijn bijna gereduceerd tot nul.
Ik geloof dat de kans op een goed item gewoon nul is, geen nuggets kopen is naast de goede items lopen, misschien een goede slogan voor inno?
En kom niet met het gelul dat het geluk is, kom niet met nog meer smoesjes.....dit spel is gewoon 3x kut sinds de laatste jaren en geen centen in dit spel stoppen is gewoon kansloos om sets te krijgen via de tombola of hoe jullie die oplichterij ook noemen.
Gelukkig klaagt iedereen op dit spel dus.....ligt vast aan mij.
 
ik wilde ook al vragen of er een bug was, gister al op 5 werelden van 9000 gedaan en vandaag ook, hilarisch genoeg allemaal hetzelfde: Behans riem, gister en vandaag dus en bij 1 wereld ook al paaskisten achterelkaar, moet toch iemand wel geluk hebben dan dacht ik zo, of toch bug?
 
ik heb op hua al 14 riemen en schoenen uit 9k en een paaskist
dus de droprate is gewoon helemaal om zeep
de enige broek die ik daar heb? komt uit gratis.... go figure?

zelfs als droprate van riem schoen jas en broek gelijk is, is het al lastig om een set te krijgen.
inno houdt er dus duidelijk niet van dat event items geruild worden na het veilbaar maken.
op deze manier komen er steeds minder complete sets op servers.
als het nu aardige sets waren geweest? had ik me er nog wat bij voor kunnen stellen.
maar deze setjes zijn voor het gros van de spelers gewoon rotzooi en hebben alleen verzamelwaarde
 
Ik schat dat ik net als de rest alle riemen en laarzen wel compleet heb, gelukkig was er nog een afwisseling met een paaskist waar je ook totaal geen ruk aan hebt. Kortom, laat dat paasevent ook maar mooi zitten, geen hol aan zo.
 
delete.png
Nu ben ik niet iemand die snel gaat zeuren, maar dit event was werkelijk niet bepaald geslaagd van jullie.
Broeken en Jassen waren vrijwel onvindbaar (misschien zijn er uiteindelijk 5 van elk ofzo per wereld) en ook de 48k spin was een grote oplichting. Dat er deze keer ipv een glanzende premkist een gewone premkist in zat, moet gewoon een fout zijn geweest van de mods. De droprate voor de nieuwe kistjes was ook verlaagd, net zoals die van geweren. Als speler die 3 weken lang heeft gebufft en 10min gewerkt, voel ik me met deze opbrengst ontzettend belazerd. Op de main heb ik geen enkele jas of broek gevonden en ook met wereld-ruilpartners zal ik uiteindelijk geen enkele set compleet hebben.
En na al die frustratie kreeg ik zojuist als kers op de taart voor mijn last-minute 48k spin de derde Behan revolver. Hoe dan?!
Ongetwijfeld zullen er ook weer spelers bij zitten die net aan één 48k zijn toegekomen en daar dan natuurlijk direct een complete set mee trokken, maar op deze manier vergallen jullie het voor de fanatieke spelers.
 
Bovenaan