• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Paas Event 2021

even over event zelf
de 48k prijzen.
die premium kist waar niemand blij van wordt? kunnen ze die dan op z'n minst dan aanpassen naar een glanzende premiumkist
want in de gewone zit zoveel standaard rommel wat gewoon in winkels te koop is, dat je er triest van wordt
 
uhhhh waar zijn die extra eieren die je kon krijgen bij awesomnia fg?

duurde paar minuten voor het zichtbaar was in bericht dus
 
Laatst bewerkt:
uhhhh waar zijn die extra eieren die je kon krijgen bij awesomnia fg?

duurde paar minuten voor het zichtbaar was in bericht dus
Voor de gevechten zijn eieren als inzetbaar voorwerp toegevoegd als extra prijs. Mocht die er niet bijzitten, op welke wereld en aan welke kant (aanval/verdediging) stond je?
 
Ik weet niet of Ringo is in de stad bij het paasevenement hoort, maar ik vind het jammer dat er weer een stom avontuur in de reeks zit. Doe die dingen nooit, poppetje toch altijd de verkeerde kant in en dan krijg je gemauw van andere spelers
Als je vooraf meteen aangeeft dat je niks weet van avo's, zullen de meer ervaren spelers je altijd wel willen coachen. Het is pas irritant als het advies genegeerd wordt.
Je kunt ook met andere spelers afspreken dat iedereen een avo win haalt. Dit is bvb net op W1 gebeurd. Toen zijn we gewoon zo lang doorgegaan totdat iedereen zijn avo had gehaald.
 
Ik zit momenteel op twee en een half uur wachttijd :laugh:
Houd vol he. Ik log af en toe in voor hen die die opdracht nog niet af hebben, maar ik sta alleen bij saloon (of bank). Te druk verder voor die onzin. Roep me maar ff. Als ik er ben, log ik wel in.
 
Laatst bewerkt:
Avonturen en fortgevechten zijn de enige sociale activiteiten in dit spel. Als je er eentje wilt doen, kan je gewoon medespelers vragen om in de wachtrij te gaan. 6 spelers zijn echt niet zo veel. Bovendien worden spelers van alle NL-werelden in dezelfde avo's ingedeeld.
 
nee echt?? :o

@ worst
je zit zelf ook vaak vanaf W1 te gillen dat het niet lukt, dus blijkbaar is 6 mensen vaak al een probleem.
de meeste haken af na een win, waardoor het steeds moeilijker wordt voor de iets minder snelle spelers om die avo's te doen.
die avo opdracht is niet erg, maar er zou net als bij diverse andere opdrachten een optie moeten komen waaruit je kan kiezen.
1. een fg
2. een avo
3. een x aantal uren arbeid.

iedereen weet, ook inno, dat avo gewoon een dood gebeuren is.
maar omdat ze de optie hebben om het in een opdracht te gooien? doen ze het gewoon.
want ieder beetje oplettende speler heeft allang in de gaten dat inno niet echt veel aan innovatie of verbeteringen in het spel meer maakt.
alleen setjes, nugg opties en eindeloze events die elkaar snel opvolgen in rap tempo
 
@ masta
ben ik het niet mee eens. Dat 'gillen op W1' heb ik van jou afgekeken en is gewoon exact wat ik bedoel met 'medespelers vragen om in de wachtrij te gaan'. Als je daarvoor een beetje een slimme tijd kiest (bvb tussen 19:00-21:00) of 's ochtends in het weekend, kom je meestal wel binnen een kwartier-half uur in een avo terecht. In de saloon kan je ook kijken hoeveel spelers momenteel ingelogd zijn. Met het Klaver event werd ik zelfs een aantal keer in 4v4 ingedeeld, dus er is heus wel genoeg animo op piekmomenten.

Als we voor alle avo-quests die drie opties van jou gaan invoeren, zal dat in de praktijk betekenen dat het alleen nóg lastiger wordt om avo's te doen voor de spelers die het willen. Het probleem is dat te weinig spelers de moeite nemen om even uit te zoeken hoe ze avo's moeten spelen en het daarom afstempelen als stom en ze niet willen doen. Maar zodra je een goede outfit hebt gevonden en de tactiek een beetje snapt, zijn avo's hartstikke leuk. Omdat spelers dit kennelijk niet vanzelf willen uitvogelen (ik lange tijd ook niet, geef ik eerlijk toe) moet Inno ze een zetje geven. Dus voor mijn part komt er vanaf nu in elke nieuwe questline een avo opdracht.
 
@worst
Dus voor mijn part komt er vanaf nu in elke nieuwe questline een avo opdracht.
Ik mag het hopen. Eens zien hoeveel questlines niet uitgespeeld kunnen worden. Leuk ook voor de newbies.


Pak het punt dat gemaakt wordt joh!
 
(...) Als je daarvoor een beetje een slimme tijd kiest (bvb tussen 19:00-21:00) of 's ochtends in het weekend (...)
- Bucco gaat op een vrijdagochtend 5u in de wachtrij staan - :huh::huh::huh:
Pak het punt dat gemaakt wordt joh!
Ik zou zeggen dat dit eerder voor jou geldt :laugh:

Daarnaast vertelde iemand laatst dat die wachtrij ook kan vastlopen. Dus lijkt het me sowieso verstandig om na 30-45 minuten even opnieuw te joinen als je geen avo vindt. En vraag medespelers die online zijn om te joinen!
 
@worst
Bucco gaat op een vrijdagochtend 5u in de wachtrij staan.
Was gisteravond, slimmerd. Je snapt het niet he.
Zal me verder worst wezen.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan