• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Paas evenement 2025

waarom worden die glanzende premium kisten niet uit het event gehaald.Gisteren heb ik 48 k aan eitjes gedaan en kreeg zo n kist.Gelukkig heb ik geen nuggs gebruikt want 800 nuggs en je krijgt n kist die je voor 500 munten/nuggs kan kopen is n schrale beloning.Ik weet dat hier al vaker over geklaagd is. maar wilde het toch nog even zeggen.
Het zal Inno een worst zijn.

Waar jullie even geen rekening mee houden is: er kan geen fg gestart worden op Awesomia als er al een fg gepland staat op Awesomia. Als je dus wilt dat de fg's op tijd worden gestart, laat dan Awesomia met rust. Anders heeft Dist een hele krappe tijdwindow om het fg nog te starten...
In dit geval is mijn probleem niet dat het niet op tijd gestart is (wat zeker wel meespeelt), maar dat het na de tijd die het gevecht zou zijn, gestart is en alsnog dezelfde avond is gehouden in plaats van doorgeschoven naar de volgende avond (zoals het stond toen ik het laatst keek). Wat er nu gebeurt is gewoon respectloos richting de spelers.

In dit geval is mijn probleem niet dat het niet op tijd gestart is (wat zeker wel meespeelt), maar dat het na de tijd die het gevecht zou zijn, gestart is en alsnog dezelfde avond is gehouden in plaats van doorgeschoven naar de volgende avond (zoals het stond toen ik het laatst keek). Wat er nu gebeurt is gewoon respectloos richting de spelers.
Wat je beschrijft is helaas een beperking van het spel zelf. Als intern een fg wordt gestart, wordt automatisch de begintijd gezet op 24h na de starttijd. Alleen daarna kan de tijd worden aangepast. Ook als dat meteen na het starten gebeurt, zien mensen de eerste paar minuten nog die oude tijd.

is een refresh van de speler voor nodig meestal
maar we hebben eerder gezien dat de tijd ruim vooruit geschoven kan worden?
dus waarom worden deze fg's niet 2 dagen ofzo van te voren geplaatst? of hoever de max is om dat te doen?
dan is awesomnia ook gelijk geblokt om daar een ander fg op te starten

Bovenaan