Gevonden, bedankt!Nope, same, niets ontvangen. Ik wil m'n ei. Moet ik hem zoeken?
Kom op Dis, even wakker blijven.Dakota heeft voor vanavond een fg gepland maar is weer eens niet gestart?
Ik vind ook niet kunnen dat er zo laat nog een gevecht gestart wordt voor dezelfde dag. Toen ik gekeken had, stond die voor vandaag 19:30 ingesteld en het lijkt er nu op dat dit later is aangepast naar 21.30. Hierdoor heb ik en mogelijk verschillende anderen het gevecht gemist.Start dan geen fg op awesomia om 1:30. ik had nu de tijd niet om het fortgevecht te starten. Inmiddels is deze gestart![]()
En als aanvulling:
Een gevecht van 01:30 zou ook niet tot een probleem mogen zijn, aangezien in de aankondiging staat:
P.s Fortgevechten die één uur voor of één uur na het georganiseerde fortgevecht plaatsvinden zullen worden verplaatst!
Ik ben dan ook van mening dat een ieder die geen beloning heeft ontvangen, alsnog deze beloning ontvangt voor het missen van het fortgevecht.
Je wordt dus gewoon genegeerd. Goed zeg!die zwarte brieven is iets van inno zelf
inno laat er zelf niets over los
dus kunnen alle cm's en mods er ook niets meer van maken
dit heb ik al eens aangekaart op beta, daar kreeg ik voor de rest ook geen echt antwoord
behalve dat alleen devs en ino het weten
En als aanvulling:
Een gevecht van 01:30 zou ook niet tot een probleem mogen zijn, aangezien in de aankondiging staat:
P.s Fortgevechten die één uur voor of één uur na het georganiseerde fortgevecht plaatsvinden zullen worden verplaatst!
Ik ben dan ook van mening dat een ieder die geen beloning heeft ontvangen, alsnog deze beloning ontvangt voor het missen van het fortgevecht.
Ik zag nog net op tijd dat er een FG was, maar ik ben het wel met Austria eens. Zo kun je niet met spelers omgaan. Uitdelen dus.
Het gaat mij allemaal wat te gemakkelijk bij The West. Kijk naar de topic over de zwarte brieven. Wordt ook geen ene moer mee gedaan. Spelers die niets kregen, zijn ten opzichte van hen die wel brieven kregen, benadeeld. Maar dat is voor Inno kennelijk geen probleem. En dan wel constant zeuren over nuggets aankopen voor je spel. Wat denk je zelf?