• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Oogsttijd evenement 2021

Ik kan ook nergens zien hoeveel aren ik reeds heb verzamelt en daarnaast droppen ze weinig (maar dat terzijde hahaha).
hier is dat om 1 of andere reden niet gedaan? dus niet zichtbaar op .nl als het een herhaling is
Das inderdaad een manier maar ik ben ondertussen vergeten met hoeveel ik begonnen ben (had er vorig jaar nog enkele ongeopend gelaten)


Een volledige oplossing is het niet, maar met onderstaande kan je je voortgang bij houden. Als je dat in je adresbalk zet en op Enter drukt wordt de voortgang weergegeven op je ervaringsbalk, ook al heb je de prestatie al. De graan/tarwe van vorig jaar wordt niet meegeteld.

Voor de 150 Tarwe: javascript:Character.trackAchievement("10281")
Voor de 100 Rogge: javascript:Character.trackAchievement("50323")
(de javascript: kan automatisch verdwijnen als je het in de adresbalk zet, die moet je er dan zelf handmatig voorzetten)

1630263335484.png
 
Bedankt. Maar zo'n ramp was het voor mij nu ook weer niet. Ik weet dat het over maximum 6 ging dat ik zal gehouden hebben, als collector heb ik graag van alles wat in men inventaris en voor zo'n zaken kies ik meestal 6 stuks zoals bij mijn spelersnaam. Het was eerder wat als iets grappig bedoeld dat ik dat reageerde. Maar voor bij wie het echt een probleem is die zal inderdaad hiermee geholpen zijn.
 
Bovenaan