• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Oogsttijd evenement 2021

Kleiduif.

Teamleden
Community Manager
Spelmoderator
Forummoderator
De aankondiging voor het oogsttijd evenement is gedaan! Kijken jullie er weer naar uit?
 
" Van 12 tot 2 hebben we pauze. Na 2, wanneer de zon niet meer zo heet is, keren we terug naar de velden. "

2 uur geweest maar nog niet beschikbaar?
foutje nog steeds?
 
" Van 12 tot 2 hebben we pauze. Na 2, wanneer de zon niet meer zo heet is, keren we terug naar de velden. "

2 uur geweest maar nog niet beschikbaar?
foutje nog steeds?

Na 2 uur keren jullie terug naar de velden, dus je moet er ook voor de pauze al zijn. Vlak voor het begin van de pauze aankomen, ben je ook niet heel hulpzaam.

Concreet moet je tussen 06:00 uur en 11:30 uur op de locatie zijn om te opdracht aan te nemen.
 
tevens zit er bij de herhaal van vorig jaar een fout in
1 bij henry krijg je een opdracht om een andere opdracht af te ronden
2 bij taken in saloon krijg je een opdracht om naar wilsons boerderij te gaan.

probleem is dat als je 1 gelijk afsluit (waarschijnlijk mogelijk omdat je die vorig jaar al gedaan hebt)
je heel opdracht 2 niet krijgt
 
tevens zit er bij de herhaal van vorig jaar een fout in
1 bij henry krijg je een opdracht om een andere opdracht af te ronden
2 bij taken in saloon krijg je een opdracht om naar wilsons boerderij te gaan.

probleem is dat als je 1 gelijk afsluit (waarschijnlijk mogelijk omdat je die vorig jaar al gedaan hebt)
je heel opdracht 2 niet krijgt

Jup, heb ik ook per ongeluk voor en nu kan ik de opdracht niet verder doen. Ik dacht dat het in orde was om ze al af te sluiten met dat het kon.
 
En hoe zit het met het mini duel evenement, vorig jaar was er iedere dag een nieuwe opdracht. Bij mij ontbreekt die vandaag.
 
tevens zit er bij de herhaal van vorig jaar een fout in
1 bij henry krijg je een opdracht om een andere opdracht af te ronden
2 bij taken in saloon krijg je een opdracht om naar wilsons boerderij te gaan.

probleem is dat als je 1 gelijk afsluit (waarschijnlijk mogelijk omdat je die vorig jaar al gedaan hebt)
je heel opdracht 2 niet krijgt
Deze is inmiddels doorgegeven en wordt hopelijk snel opgelost.

En hoe zit het met het mini duel evenement, vorig jaar was er iedere dag een nieuwe opdracht. Bij mij ontbreekt die vandaag.
Iedere opdracht van de "Dagelijkse opdrachten oogstevent" reeks kan slechts 3 keer worden gedaan in totaal. Dus als je de opdracht van donderdag (5 duels winnen) nu of vorig jaar al 3 keer hebt gedaan, verschijnt er op donderdag geen opdracht meer. Op andere dagen verschijnen de andere opdrachten dan wel weer (als je die van die dag nog niet 3 keer gedaan hebt).
 
zijn dat niet degene voor de zilveren munten?
max 30 munten te halen
3x10 voor de oogsterwapens
Die inderdaad ja. Iedere dag van de week kan je een andere opdracht doen voor zilveren munten. Als je de specifieke opdracht van een bepaalde dag driemaal gedaan hebt (nu en/of vorig jaar), kan die specifieke opdracht niet meer gedaan worden. De andere opdrachten (die je nog niet drie keer gedaan hebt) kunnen dan wel nog op de andere dagen.
 

Kleiduif.

Teamleden
Community Manager
Spelmoderator
Forummoderator
Is er al enig idee wanneer deze fix er komt, hopelijk nog op tijd zodat we de opdracht kunnen doen voor het te laat is.

Er wordt momenteel aan het probleem gewerkt. Helaas is bij mij niet bekend wanneer de oplossing hiervoor beschikbaar zal zijn.
 
Volgens mij is het opgelost met de huidige update op de beta, dus ik vermoed dat hier komende dinsdag ook weer een update is waarbij het gefixt is.
 

Kleiduif.

Teamleden
Community Manager
Spelmoderator
Forummoderator
Volgens mij is het opgelost met de huidige update op de beta, dus ik vermoed dat hier komende dinsdag ook weer een update is waarbij het gefixt is.


Klopt inderdaad. Deze wordt op dit moment getest op de beta. Aanstaande dinsdag zullen wij deze ook op de NL versie krijgen.
 
Ik kan ook nergens zien hoeveel aren ik reeds heb verzamelt en daarnaast droppen ze weinig (maar dat terzijde hahaha).
Klopt het ook dat er voor de nieuwe opdrachtenreeks geen prestatie is?
 
Dat ze geen nieuwe items maken en maar gewoon de events van 2019 en 2020 herhalen is al erg genoeg,
het minste wat ze hadden kunnen doen is even een nieuwe prestatie maken met als naam "Oogst Event 2021" ofzo,
en dan laten optellen tot 250 aren. Dan kun je steeds overal je voortgang volgen en weet je ook wanneer je klaar bent. :)
 
Bovenaan