• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback oogst evenement 2024

Kleiduif.

Teamleden
Community Manager
Spelmoderator
Forummoderator
Laat hier je feedback achter over het Oogst evenement van dit jaar!

zijn het alleen de 14 arbeiden in de spoiler?
of is dat een voorbeeld?
want bessen en blauwe bessen plukken staan er bijvoorbeeld niet eens bij

Tomaten oogsten is hier zo te zien uit de aankondiging weggevallen, die staat wel in de Engelse.

Blauwe bessen & bessen plukken ontbreken denk ik omdat je daar aan het wild plukken bent en niet aan het oogsten?

blauwe bessen is oogsten volgens de arbeid zelf

als je kijkt naar het engelse?
is het picking tomatoes en picking berries
en pick blueberries en pick indigo
gewoon raar dat die 3 er niet bij staan

smiddags.... kan het kloppen dat ik geen dagelijkse opdrachten voor zilveren munten krijg?
Zowel voor ja als nee....hoe dan?

Voor die opdrachten moet je bij Sheriff John eerst de opdracht aannemen voor zo'n wapen. Dan daarna zou je ze bij je dagelijkse taken moeten zien.

Of je moet de opdracht van die dag al 3x gedaan hebben (vorige jaren meegeteld), dan verschijnt de opdracht van die dag niet meer en moet je wachten op de opdracht van de volgende dag.

Dus.. het zou dan zo kunnen zijn dat ik geen enkele opdracht, zoals dus ook vandaag niet, niet kan krijgen omdat ik ze al 3x gedaan heb? vreemd..hoe zit dat dan met die lui die al jaren dit spel doen?

die opdracht heb ik aangenomen.. de enige die ik heb van john is misdaadcijfers voor een mes, revolver of geweer waar ik er 10 voor nodig heb

6 heb ik nog van vorig jaar alleen tot nu toe geen enkele zilveren munt dagelijkse opdracht gezien.

Voor hun geldt hetzelfde. Als je alle opdrachten van maandag t/m zondag 1x doet hebt je opgeteld 11 van die munten.
Dus voor 30 van die munten voor de 3 oogsterwapens totaal moet je al bijna alle opdrachten 3x doen, wat je er vorige jaren al aan gedaan hebt meegeteld.
Een flinke klus, ook gezien er een one-hit duelwinst opdracht in zit en je die dus ook al 2-3x moet doen minimaal + de opdrachten van de andere dagen.

Meerdere dagen geen van die opdrachten zien terwijl je pas op 6 munten zit is dan wel apart.
Dan kan je denk ik het beste even de support navragen of dat klopt. Die kunnen wat specifieker kijken of je daadwerkelijk de opdracht van de dag al 3x gedaan hebt, of er iets anders aan de hand is.

Laatst bewerkt:
Bedankt voor je duidelijke uitleg anco, ik ga naar support..beater heeft het namelijk ook. en voor masta bedankt voor de print. helaas ben ik zoiets nog niet tegen gekomen in wat voor evenement dan ook

als je die opdracht niet krijgt betekend dat je de desbetreffende oogst opdracht nog niet gedaan hebt
dus support is je beste optie dan

Voor de opdracht van vandaag moet de opdracht met ID 3441 al zijn afgerond. Aangezien deze niet is afgerond heb je vandaag geen dagelijkse opdracht beschikbaar. Ik zie dat je deze opdracht ook vandaag pas hebt geaccepteerd, met deze opdracht geaccepteerd zou je vanaf morgen de dagelijkse opdrachten moeten ontvangen.

Dat was het probleem.. Bedankt voor jullie hulp en advies _o_

Bovenaan