dankBij de opdracht "Onafhankelijkheidsdag voorbereidingen" (https://tw-calc.net/quests/group/225#3419) bedoel je?
Je vindt daar bij Agaven plukken de begraven kist [item=52108000]. Vervolgens moet je met die kist uitgerust nog een agaven plukken doen om begraven kist (Bruikbaar) [item=52109000] te krijgen. Dan kan je daarna die bruikbare kist openen om zo die opdracht bij sheriff John af te kunnen sluiten.
Wat precies zegt die dan dat jij die opdracht niet kan afsluiten?
My point exactly.Dit was by far het meest vreselijke event tot nu.
Op mijn main wereld heb ik 3 keer de 48k spin gedaan - 2x drankje van nieuwe start, 1x drankje van overvloedige wijsheid
Toen maar overgegaan op 9k spins - hier trok ik 6x Taylors laarzen en 5x de Amerikaanse Patriot laarzen
De percentages zijn bullshit en geven duidelijk NIET de daadwerkelijke kansen weer. Daarnaast zijn drankjes in de 48k spin een enorme oplichterij. Dit spel verpaupert sinds jaren en met dit soort ge-ouwehoer worden nu zelfs trouwe (betalende) spelers weggepest. Walgelijk.
Tegen wie heb je het? Want Inno luistert niet.in de 1500 zat een 5% potion
hoe kan je dan in de 48k een 10% doen? dat had minimaal de 25% moeten zijn
tevens heb je meer aan de witte brief uit de 9k dan aan de groene potion in 48k
dus waarom ruilen ze die niet gewoon om?
tevens zitten er teveel niet kleding items in de 9k waardoor het te moeilijk wordt om complete sets te krijgen
het is algemeen bekend dat de % van de dropwaardes totale onzin is, dat is al jaren bekend
maar omdat het gokken is zijn ze verplicht dat er bij te zetten of het waar is of niet
ik ben nog steeds voor het idee om net als met het valentijnsrad alle items zodra ze getrokken zijn uit de prijzenpool te halen en pas weer erin te doen als de prijzenpool leeg is
in het geval van worst had hij toch minimaal 1 set item of kist gehad
dit is op beta ook al voorgesteld maar aangezien daar andere prijzen zijn incl shop, kijken ze er volgens mij niet eens naar
Als je nou echt wil dat we denken dat dit kans maakt, laat Inno dan ook eens feedback geven op gemelde berichten. Nu is het forum alleen maar een klaagmuur.Bedankt voor jullie feedback. Deze zal ik opnieuw verzamelen en terugkoppelen naar InnoGames. Dit heb ik de afgelopen weken al meerdere malen gedaan, maar zal dit blijven doen.
Ah, dan mis ik dus niks.is hetzelfde op beta bucco
Dus weer geen feedback. Het heeft naar mijn mening helemaal geen zin om iets voor Inno te doen. Kom je wel meer tegen bij spelaanbieders, daar is Inno niet uniek in. Dus is het aan jou om iets voor of met ze te doen, of niet. Als ik een probleem zie, meld ik het, als de moderators het kunnen oplossen is het mooi, voor de rest kun je beter geen verwachtingen hebben. Die spotjes van Inno op tv, als ik ze langs zie komen denk ik ook: vergeet het maar. Elk ander spel van Inno is niet aan mij besteed, omdat ze geen interesse hebben als ze jou eenmaal binnen hebben gehaald. Zo komt het bij mij wel over.op beta vragen ze input over nieuwe aankomende setjes
en dan doen ze hele andere dingen dan waar spelers om vragen