• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Oktoberfest 2024

Kleiduif.

Teamleden
Community Manager
Spelmoderator
Forummoderator
Laat hier je feedback achter over het Oktoberfest Evenement.

oke..ik ben een beetje in de war... ben bezig met die trouwdag van maria, moet div kledij hebben plus een trouw krans... hoe kom ik daaraan?

Er word me dan gezegd, is pas vanaf 1 oktober...oke..maar kijk ik dan verder zie ik die hele opdrachtreeks pas vanaf 1 oktober beschikbaar...
en dat terwijl ik verder al alles heb kunnen doen...help

Die data klopt al heel lang niet meer. Verschijnt die opdracht dan gewoon doen en de krans kun je vinden bij buffelo bill.Zeker met 15 sec.

oke..ik ben een beetje in de war... ben bezig met die trouwdag van maria, moet div kledij hebben plus een trouw krans... hoe kom ik daaraan?

Er word me dan gezegd, is pas vanaf 1 oktober...oke..maar kijk ik dan verder zie ik die hele opdrachtreeks pas vanaf 1 oktober beschikbaar...
en dat terwijl ik verder al alles heb kunnen doen...help
Waar staat die 1 Oktober? Op tw-calc? Daar staat idd vaker bij de opdracht zoiets als
"Datum: Van {1) naar 11. Oct 2022, 12:00:00".
Dan is die "{1)" niet 1 oktober, maar de begintijd die ze niet weergeven.
Als je verder alles van die opdracht al kan doen is die begintijd al verstreken en kan je inderdaad de opdracht gewoon doen.

trouwdag is een oktoberfest opdracht volgens inno hun eigen lijst
dus gewoon beschikbaar
het feit hier is dat je verkeerde info hebt gekregen over het vinden van de trouwkrans

Dit was by far het meest vreselijke event tot nu.
Op mijn main wereld heb ik 3 keer de 48k spin gedaan - 2x drankje van nieuwe start, 1x drankje van overvloedige wijsheid
Toen maar overgegaan op 9k spins - hier trok ik 6x Taylors laarzen en 5x de Amerikaanse Patriot laarzen

De percentages zijn bullshit en geven duidelijk NIET de daadwerkelijke kansen weer. Daarnaast zijn drankjes in de 48k spin een enorme oplichterij. Dit spel verpaupert sinds jaren en met dit soort ge-ouwehoer worden nu zelfs trouwe (betalende) spelers weggepest. Walgelijk.
should've know better... maar heb na een aantal 9k spins dit event toch maar een 48k gedaan weer. Kansloos uiteraard
delete.png

6.1% kans, geloof je het zelf. Oplichters

Ik werk in risicomanagement, dus weet ik het e.e.a. van statistiek.
De kans dat dit gebeurt (als de percentages kloppen) is 0.27%, dus wanneer 376 spelers vier 48k-spins doen, zou één met vier waardeloze drankjes moeten eindigen.,, Gegeven alle feedback hier lijkt dat absoluut niet het geval.

De logische conclusie is derhalve dat de percentages niet kloppen.

Even googlen geeft de volgende uitkomst:

Artikel 31h, lid 2, onder b van de Wet op de kansspelen.

Samenvatting van de tekst:
Artikel 31h verplicht vergunninghouders om spelers op een duidelijke en begrijpelijke manier te informeren over verschillende aspecten van het kansspel. Specifiek onder lid 2, sub b, moet de vergunninghouder de speler informeren over "de kans dat de speler een prijs of winst behaalt en de omvang daarvan". Dit betekent dat bij online kansspelen de daadwerkelijke winkansen duidelijk moeten worden weergegeven aan de speler. Zonder deze transparantie is het aanbieden van het kansspel niet legaal volgens de Nederlandse wetgeving.

Ergo: Innogames is illegaal bezig en kan zijn vergunning verliezen wanneer hier een zaak van wordt gemaakt.
Ben benieuwd of men nu eindelijk met eerlijke kansen (en vergoeding voor geleden verliezen) komt aanzetten.

De kans dat dit gebeurt (als de percentages kloppen) is 0.27%, dus wanneer 376 spelers vier 48k-spins doen, zou één met vier waardeloze drankjes moeten eindigen.,, Gegeven alle feedback hier lijkt dat absoluut niet het geval.

Ergo: Innogames is illegaal bezig en kan zijn vergunning verliezen wanneer hier een zaak van wordt gemaakt.
Ben benieuwd of men nu eindelijk met eerlijke kansen (en vergoeding voor geleden verliezen) komt aanzetten.
Dit is de exacte reden waarom ik 48K nooit meer doe.

dit is best wel oud nieuws, we weten al jaren dat we in de zeik genomen worden door innogames. Maar als je met meerdere bewijzen dat innogames echt illegaal bezig is volgens de nederlandse wetgeving en het hard kan maken. Ga je gang zou ik zeggen ;)

dist3rio

Teamleden
Forummoderator
Gister was er nog een fg gestart dus kon ik niet starten.. Ik start hem straks nog. Hij gaat wel door

Bovenaan