• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback NL12 Spring Jobs

even een voetnoot?
er valt alleen wat te verdienen met die opdrachten?
dus niet op level prestatie craft bouw etc?
tenzij dat natuurlijk in een opdracht van jullie zou zitten?

ander dingetje?
de eerste kan een prijs verdienen?
dan moet het wel bekend zijn wanneer de opdrachten komen?
want anders zijn de kansen daarop gelijk al heel slecht verdeeld

event duurt 24 dagen?
we krijgen premium buffs voor 18 dagen? 6x3dagen?
 
Laatst bewerkt:
even een voetnoot?
er valt alleen wat te verdienen met die opdrachten?
dus niet op level prestatie craft bouw etc?
tenzij dat natuurlijk in een opdracht van jullie zou zitten?

ander dingetje?
de eerste kan een prijs verdienen?
dan moet het wel bekend zijn wanneer de opdrachten komen?
want anders zijn de kansen daarop gelijk al heel slecht verdeeld

event duurt 24 dagen?
we krijgen premium buffs voor 18 dagen? 6x3dagen?
Via de opdrachten verdien je inderdaad de prijzen, met "level prestatie craft bouw etc" doen zonder dat dat op het moment een opdracht is, verdien je dus niks. Maar het kan je misschien wel nog helpen bij een opdracht die nog moet komen...

Met een "de eerste kan een prijs verdienen" opdracht, zullen we daar inderdaad op letten en het van te voren aangeven.

Het event is inderdaad 24 dagen, en zolang heb je nu ook premium. Bedankt voor het wijzen erop.
 
Komen er ook nog leuke spel elementen in voor, of is het gewoon alleen individueel prijzen verzamelen voor jezelf?
Dit lijkt voor mij gewoon op het 'verdien forumbonuspunten met je ingame activiteiten' spel, dat er geheel toevallig natuurlijk deze maand niet bij is.
Dat kun je ook gewoon doen op een normale wereld zonder bonussen. Zo kunnen we w12 gebruiken om bijvoorbeeld weer eens gebalanceerde fg's of duels te spelen. Dat zou naar mijn mening iets toevoegen aan het spel.

Ontzettend jammer dit, dit is een gemiste kans op een leuk evenement. Volgende keer beter :)
 
Die balans komt normaal gezien alleen voor op w12, daarom vind ik het jammer. Dat zouden we wel weer eens kunnen gebruiken :p

Weet niet hoe het met de rest zit, maar ik ben zelf niet meer zo gemotiveerd om te spelen voor beloningen voor op een wereld waar ik niet eens meer fatsoenlijke duels en fg's kan spelen :p

Hopelijk is dit in de zomer wel weer eens mogelijk!
 
nu eventloos zou het de enige optie zijn
aangezien er alleen standaard items beschikbaar zijn en er geen locatie is om die aan te schaffen
dat weer wel ja
 
Persoonlijk vind ik dat er leuke spelelementen voorkomen in de opdrachten, maar ik kan natuurlijk niet voor anderen beslissen wat ze leuk vinden. Een vol duel en/of fortgevecht evenement is het inderdaad zeker niet. En daar als het last minute ook niet naar worden veranderd.
De opdrachten worden gedurende het evenement bekend gemaakt. Dus dat moeten jullie nog even afwachten. Het staat je natuurlijk vrij om zelf te bepalen wat je op die wereld gaat doen. Wil je forten bouwen en fortgevechten starten, dan houdt niemand je daarin tegen.
Wel moet ik zeggen dat ik het jammer vind, dat het nog voordat het evenement gestart is, al wordt gezegt ' Ontzettend jammer dit, dit is een gemiste kans op een leuk evenement.', wat de suggestie wekt dat dit evenement dus per definitie niet leuk gaat zijn. Persoonlijk lijkt het me beter om dat na afloop (of durende het evenement) te bepalen... Maar, ook hier staat natuurlijk iedereen vrij om zijn/haar eigen mening te hebben. Hopelijk vinden de andere spelers het evenement wel leuk en hebben deze spelers veel speelplezier op Spring Jobs.
 
Als je niet tegen mijn mening kunt moet je er niet voor het event al naar vragen :p

Er zijn ook een aantal spelers die bijvoorbeeld graag een Burgeroorlog event hadden gezien, dan kun je elke 1 of 2 dagen een leuk gebalanceerd fg spelen van max 1 uur, en dan heb je nog minimaal 23 uur per dag over voor Spring Jobs. Was gewoon een speelbare optie geweest en dat mag ik best een gemiste kans noemen :p
 

Wasabi

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Het is weer eens wat anders.
Je kan het zien als een relaxed speedevent waar je niet wint door de beste te zijn in een bepaalde categorie - waar bijna altijd dezelefde winnen - maar waar iedereen actief mee kan doen en zijn eigen prijs kan winnen.
Ik zie daar weinig kwaad in.

En een evenement zoals burgeroorlog zal vast nog wel komen. Alhoewel een dergelijk event met de huidige updates van kleding zijn charmes wel zal verliezen.
 

Wasabi

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
zorgen dat zo'n fg event niet gedaan wordt als er een reguliere event komt
dan heb je geen last van al die OP setjes
Ik doelde op het feit dat alle oude voorwerpen (uit winkels) nu vrij hoge bonussen krijgen per lvl.
Maar dat is iets dat tegen die tijd bekeken moet worden.
 
Ik doelde op het feit dat alle oude voorwerpen (uit winkels) nu vrij hoge bonussen krijgen per lvl.
Maar dat is iets dat tegen die tijd bekeken moet worden.

Die worden idd wel eng, maar er zit gelukkig nog geen bonus als dmg of weerstand op! :p
Wat betreft de arbeiden kan dat hopelijk wel gecorrigeerd worden met de arbeidspunten wereldbonus.
 
Leuk dat de eerste opdrachten nu online staan :)

Kan je je ook ergens aanmelden bij die opdrachten dat je een melding krijgt als er een nieuwe is?
 
Bovenaan