• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback [forumbonuspunten]

je hebt een kans op een klikpunt
en blijkbaar vinden sommigen dat te veel moeite of ze klikken niet op het goede moment
dus ligt niet aan het spel maar aan de spelers
want feit is dat spelers alleen nog maar willen klikken als ze op zeker een punt kunnen scoren

want feit is dat spelers alleen nog maar willen klikken als ze op zeker een punt kunnen scoren
Dat is niet helemaal waar, want als je ziet dat er een loterij is of een fortgevecht waarbij je kans hebt op een prijs. Is de deelname ook groot, terwijl kans op beloning ook klein is.
Mijn ervaring bij nachtbrakers is dat ik ook niet op goede moment kan klikken en al helemaal niet via mobiel, wat bij andere topics wel mogelijk is. Daarom ben ik bij nachtbraker minder actief dan bij andere. Als er echter een soort van loterij gespeeld wordt of een spel waarbij je kans hebt om te winnen ook als je 1x per dag inlogt (zoals WvW) ben ik wel bereid mee te doen. Ook al is de kans dan ook klein dat ik een punt haal.

loterij is niet afhankelijk van een vaststaande tijd behalve voor inlevering
een fg kan je offline meedoen en ruim van te voren aanmelden en heen lopen
je voorbeelden zijn van lange tijdsduur terwijl nachtbrakers een relatief kleine tijdsduur heeft
dus je slaat de plank finaal mis

het enige wat je zegt is dat je geen tijd. cq zin hebt om te reageren
zelfs meestal niet eens de moeite neemt
dan ligt het niet aan het spel, maar aan de spelers
maar sommigen schijnen mij als voorbeeld te willen nemen om te laten zien dat ze geen punten maken
aangezien ik bijna altijd in de buurt ben om te kunnen klikken, dus vaak punten kan klikken.
kwestie van de omstandigheden van de speler zelf, heeft dus totaal niets met het spel zelf te maken, wat sommigen willen doen lijken

Ik weet niet of ik de plank "finaal mis kan slaan" als ik mijn eigen mening geef, maar om even terug te komen op de feedback.

In jouw reactie denk ik te lezen dat je meer van forumspellen houdt waarbij je maar een kleine tijdsduur hebt om te reageren? klopt dit? En is dat dan de reden dat je wil dat nachtbraker blijft? Of heeft dit een andere reden?

Is de pak het moment dan ook een goed alternatief voor jou, of gaat het jou ook om de competitie, dat maar 1 iemand een punt kan halen?

En misschien is ook handig om in het achterhoofd te houden, dat dit forum bedoelt is voor the west spelers. Een spel waarbij je taken aan kan zetten voor 4 of 9 uur en dan even niet hoeft te kijken. Als je besluit om wel actiever te spelen is dat na 100 (of 150)x 15 seconde ook weer even voorbij omdat dan je actiepunten op zijn. Dan is het ook niet erg reëel om op dit forum wel te verwachten dat mensen hier actief spelletjes komen spelen. Mensen die echt actief (willen) zijn zouden denk ik dan op the west al snel uitgekeken zijn, omdat hun actiepunten/motivatie telkens op zijn en die zijn hier dus ook niet op het forum te vinden. Dan is het toch ook logischer om forumspellen te plaatsen die passen bij de mate van activitieit ingame? En dus niet waar je elk uur op een bepaalde tijd online moet zijn voor je punt?
Als er mensen zijn die op een andere manier the west kunnen spelen hoor ik het natuurlijk graag :)

tijdsduur maakt geen drol uit
gaat erom dat het weer niet goed is omdat sommige spelers geen punten kunnen halen omdat ze niet, nauwelijks of semi actief zijn
zullen we iedereen die een keer klikt gelijk een totaal pakket geven? zijn we gelijk van al het gezeur af.

je uitleg over the west en de spelers is gewoon klinklare onzin
ieder speelt zijn eigen spel aan de hand van hoeveel tijd hij/zij erin willen steken
jouw uitleg van het 1 en ander is gewoon onzin en heeft niets met elkaar te maken
als je actief bent heb je buffs en kan je doorspelen
ben je niet of minder actief heb je minder of geen buffs
dus je hele beredenatie is zo mank als het maar kan

en tegenwoordig heb je sets waaarbij je binnen 2 uur weer vol ap zit
dus je hele geen ap hebben slaat nergens op

tevens zie ik jou en diverse andere spelers wel reageren op andere topics maar niet op nachtbrakers
dus er wordt niet eens geprobeerd om punten te halen
feit is dat spelers die weinig of geen punten halen weer willen dat het aangepast wordt of veranderd wordt naar iets anders
puur voor het feit dat een ander wel punten haalt en zij niet.
dat was met de originele uurhitter ook al zo