• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback [forumbonuspunten]

noessy25

Teamleden
Forummoderator
zijn de medailles op? :p
Nee, ze waren niet op, maar wel super duur. Deze maand kosten ze wel 850 Forumbonuspunten per stuk, dus toch dachten we: 'Pff, laat maar'
Maar ff zonder gekheid, deze maand inderdaad geen medailles, misschien volgende maand weer.

noessy25

Teamleden
Forummoderator
Er zijn inderdaad wat prijzen (en ook maximum aantallen) veranderd...
Uit mijn hoofd, aantal Forumbonuspunten voor volgende maand is verlaagd in maximum aantal, groene brief en gemalen schild zijn verhoogd in aantal ten aanzien van de voorgaande keer dat ze er in zaten. En de prijzen van Nuggets en Gemalen schild zijn iets aangepast (de ene iets nadeliger en de ander wat voordeliger). En volgens mij was er nog 1 in prijs aangepast, maar heb even geen zin in het opzoeken daarvan.
Dus niet per se inflatie, ligt eraan naar welk item je kijkt, maar dat is nou (wat mij betreft) het leuke aan de Forumbonuspunten, elke maand net wat anders.

hallo. Ik heb van Maart de helft van de prijzen gekregen: ik heb nog niet de nuggets gekregen. ben ik daar de enige in, of worden die gewoon later uitgedeeld?

noessy25

Teamleden
Forummoderator
kunnen de deadlines van diverse topics niet synchroon gezet worden?
beetje lastig als overal een andere tijd op staat
Hoi Masta,
Dank je voor je suggestie, we snappen je punt. Vanaf nu zullen de deadlines liggen op 23:59 uur op de 24ste van de maand. De uitslag zal dan de 25ste (of 26ste) online komen. Houdt er echter rekening mee dat sommige spellen meerdere keren per maand gedaan worden en dus ook tussentijdse deadlines kunnen bevatten.

noessy25

Teamleden
Forummoderator
klopt het dat er nu (mei) alleen maar uurhitter en een woordhussel is? Of zie ik een topic over het hoofd?
Ja, je vergeet Nachtbrakers.
En Pak het Moment komt deze maand ook weer terug.
Het topic met ingame activiteiten zal er deze maand niet zijn. Of er nog Woordzoekers, Woordenslang, Woordhussel, Puzzelstenen of andere tijdelijk topic/opdracht komt, zal je toch echt moeten afwachten. (Al kan je nu natuurlijk al wel zien dat er een Woordhussel is.)

die ingame is wel een extra stimulans om actiever ingame te worden
de rest is gewoon een kwestie van klok in de gaten houden of een wekker zetten