• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback [forumbonuspunten]

ancoonbar

Teamleden
Forummoderator
Noes/Anc,

Kan het zijn dat de prijzen van vorige maand nog steeds niet zijn uitgedeeld? Ik kan het op de buffs niet controleren maar volgens mijn nuggetlog heb ik de nuggets in ieder geval niet ontvangen, ook is er het sterke vermoeden dat de buffs er ook nog niet zijn. :)
Dan is er iets misgegaan bij onze communicatie, we hopen het zo snel mogelijk op te lossen dan.

Excuses voor het ongemak.

wasa deed altijd de beloningen
wasa lijkt niet meer bij het team te zitten?
beloningen zijn niet gegeven.
dus waar is de insunuatie dan??
:cool:

Het 3 uur forumbonuspunten is echt het bekijken waard.
Zo leuk om de discussies daar te zien hoe we met elkaar om gaan.
Laten we dit echt in stand houden...

zijn de forumprijzen voor januari 2021 dezelfde als januari 2020?
En zijn er daarom dan ook geen forumbonuspunten meer die je kan doorgeven aan februari?

ancoonbar

Teamleden
Forummoderator
zijn de forumprijzen voor januari 2021 dezelfde als januari 2020?
En zijn er daarom dan ook geen forumbonuspunten meer die je kan doorgeven aan februari?
Dat waren een paar foutjes met het overnemen van de lijst. 2020 moet 2021 zijn en je kan idd punten meenemen naar februari als je wilt.

Mij lijkt het wel leuk als er in plaats van de forumbonuspunten naar de volgende maand mee te nemen. Er een extra beloning is waar je je forumbonuspunten in kan stoppen. Hier kan je dan grotere beloningen krijgen, zoals kleding(sets), kistjes en nuggets. Misschien zelfs wel speciale items die je alleen met forumbonuspunten kan verdienen?
Wanneer er een maximum is per maand wat je daarin kan doneren (zoals nu voor volgende maand) blijft het ook een beetje eerlijk verdeeld voor iedereen. Nu zie je bijvoorbeeld dat sommige mensen zo goed zijn in timen dat het heel vaak dezelfde zijn die bij nachtbrakers en uurhitter de punten halen. Met de kleinere dingen die we nu kunnen krijgen, maakt dat niet veel uit maar wanneer het grotere dingen worden zou het wel wat oneerlijker in het spel kunnen worden.

Het voordeel hiervan is dat je niet altijd die forumbonuspunten maar blijft houden in maand op maand. Het ook loont als je langere tijd meedoet dan dat je een keer een maandje meedoet. En de beloningen ook wat groter kunnen worden.

Kan je dit iets meer toelichten Mitch?

Hoe moet ik dit zien? Een soort tombola waar je tickets koopt met punten en dan kans maakt op een prijs?

kledingsets heb je vorig klik event al genoeg gehad :p
kistjes kan je kopen met nuggs en upb...allebei zitten ze tussen de prijzen van fbp
speciale items? wat bedoel je daar dan precies mee? die je alleen met fbp kan verdienen? dus inno moet items aanmaken speciaal voor de nl fbp?
je hele pot idee?? maakt totaal niets uit.
enige wat je veranderd is dat spelers grotere prijzen kunnen krijgen door meerdere maanden op te sparen.
misschien kunnen die spelers dan beter actiever worden?

het klinkt leuk? maar maakt eigenlijk totaal niets uit

ancoonbar

Teamleden
Forummoderator
Mij lijkt het wel leuk als er in plaats van de forumbonuspunten naar de volgende maand mee te nemen. Er een extra beloning is waar je je forumbonuspunten in kan stoppen. Hier kan je dan grotere beloningen krijgen, zoals kleding(sets), kistjes en nuggets. Misschien zelfs wel speciale items die je alleen met forumbonuspunten kan verdienen?
Wanneer er een maximum is per maand wat je daarin kan doneren (zoals nu voor volgende maand) blijft het ook een beetje eerlijk verdeeld voor iedereen. Nu zie je bijvoorbeeld dat sommige mensen zo goed zijn in timen dat het heel vaak dezelfde zijn die bij nachtbrakers en uurhitter de punten halen. Met de kleinere dingen die we nu kunnen krijgen, maakt dat niet veel uit maar wanneer het grotere dingen worden zou het wel wat oneerlijker in het spel kunnen worden.

Het voordeel hiervan is dat je niet altijd die forumbonuspunten maar blijft houden in maand op maand. Het ook loont als je langere tijd meedoet dan dat je een keer een maandje meedoet. En de beloningen ook wat groter kunnen worden.
Dus naast de prijzenlijst die we iedere maand hebben, een aparte prijzenlijst maken met prijzen die je alleen krijgen met speciale/opgespaarde punten en de regel dat je iedere maand niet meer dan X aantal normale punten kan doorschuiven naar die speciale punten?