• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback [forumbonuspunten]

Uurhitter aanpassen naar eens per 2 uur was een goed plan. Misschien alleen naar oneven uren (7-23) plaatsen aangezien die nu wel erg overlapt met nachtbraker of is dat juist het idee?

Uurhitter aanpassen naar eens per 2 uur was een goed plan. Misschien alleen naar oneven uren (7-23) plaatsen aangezien die nu wel erg overlapt met nachtbraker of is dat juist het idee?
Is juist het handige ervan momenteel dat die overlap heeft. Naar mijn mening is juist de keuze naar de even uren de goede geweest.

Ik heb het idee dat de prijs motivatiebox door niemand wordt gekozen. Misschien een idee om deze prijs te vervangen door een andere prijs?

ancoonbar

Teamleden
Forummoderator
Ik heb het idee dat de prijs motivatiebox door niemand wordt gekozen. Misschien een idee om deze prijs te vervangen door een andere prijs?
De prijzen variëren over de maanden, maar inderdaad de motivatiebox is dit maal niet gekozen. We zullen dat meenemen bij het samenstellen van de prijzenlijst voor andere maanden.

Ik heb overal geprobeerd die voorwerpen te vinden. Ben zelfs op nieuwe wereld gestart om extra kans te maken. Soms nog ratatouille gebruikt, maar ze bleven onvindbaar voor mij. Een beetje uitdaging is wel goed uiteraard (zodat je wel heel de maand bezig kan zijn met zoeken), maar het zou wel fijn zijn als er ook voorwerpen bijzitten die nog iets makkelijker vindbaar zijn. Mij betreft krijg je dan minder punten voor makkelijkere voorwerpen, maar als alles zo moeilijk is ga je het toch wel sneller opgeven.
Misschien ook een idee om gewoon een waarde (en evt. soort voorwerp) op te geven. Bijvoorbeeld een hoofddeksel met een waarde van $80. Dan weet je gewoon welke arbeiden je moet doen mbt aantal geluk en dat je dus wel echt iets specifieks moet doen om het te vinden, maar de kans wel groter is dat je het dan ook daadwerkelijk vindt.
Eventueel zou het zoals het duel ook een opdracht kunnen komen zoals vindt 2x hetzelfde voorwerp.

wil niet al te negatief zijn. maar valt me op dat altijd dezelfde mensen bonuspunten halen met 3 uur en uurbonus of nachtbrakers.

Het lijkt me leuker om bonuspunte te krijgen met doelen in fortgevechten?

Ik heb overal geprobeerd die voorwerpen te vinden. Ben zelfs op nieuwe wereld gestart om extra kans te maken. Soms nog ratatouille gebruikt, maar ze bleven onvindbaar voor mij. Een beetje uitdaging is wel goed uiteraard (zodat je wel heel de maand bezig kan zijn met zoeken), maar het zou wel fijn zijn als er ook voorwerpen bijzitten die nog iets makkelijker vindbaar zijn. Mij betreft krijg je dan minder punten voor makkelijkere voorwerpen, maar als alles zo moeilijk is ga je het toch wel sneller opgeven.
Misschien ook een idee om gewoon een waarde (en evt. soort voorwerp) op te geven. Bijvoorbeeld een hoofddeksel met een waarde van $80. Dan weet je gewoon welke arbeiden je moet doen mbt aantal geluk en dat je dus wel echt iets specifieks moet doen om het te vinden, maar de kans wel groter is dat je het dan ook daadwerkelijk vindt.
Eventueel zou het zoals het duel ook een opdracht kunnen komen zoals vindt 2x hetzelfde voorwerp.
goede punten! ik heb hetzelfde en kon het ook niet vinden

wil niet al te negatief zijn. maar valt me op dat altijd dezelfde mensen bonuspunten halen met 3 uur en uurbonus of nachtbrakers.

Het lijkt me leuker om bonuspunte te krijgen met doelen in fortgevechten?
Je weet het dat gaat om FORUMbonuspunten? Dan is het logisch dat er punten worden gegeven voor forumspellen. Helaas idd altijd dezelfde mensen die punten krijgen maar daar is niets aan te doen, dat is gewoon hun activiteit en dus hebben ze in mijn ogen gewoon recht op die punten.

Daarnaast zijn doelen met fg's misschien niet heel handig aangezien er op sommige werelden maar een hele lage opkomst is voor fg's waardoor die doelen soms niet te halen zijn (tenzij het om deelname gaat).

activiteit is de rol bij het behalen van die punten.
ben je net zo actief heb je evenveel kans als diegene die die punten halen.
ligt dus niet aan het systeem maar aan je activiteit.... actiever worden dus als je meer punten wilt

Dat ging dus dit keer helaas niet op voor de voorwerpen vinden. Aangezien ik echt heel actief heb lopen zoeken naar die voorwerpen.

wat noem jij actief?
uren op de goede waarde? of 15 secs met een slagingset?
2 van de 3 die ik vond... waren per toeval omdat ik een arbeid deed met de goede waarde.
heb er maar 1 kunnen forceren met 3000+ ap punten uit buffs.
eindelijk een uitdaging
als iedereen het zo maar kan vinden is er ook geen lol meer aan
dan is iedereen binnen een paar dagen klaar

noessy25

Teamleden
Forummoderator
Ik heb bovenstaande nieuwe berichtjes zojuist even allemaal gelezen.. (ja, goed hea, ik kan lezen)
Het gaat inderdaad om FORUMbonuspunten, dus activiteit op het forum is wel belangrijk om veel punten te behalen. Bij nachtbrakers, 3 uur en uurhitter zullen de mensen die het meesten actief zijn, de meesten punten pakken. Het zelfde geld voor 'Pak het moment', alleen ben je hierbij niet afhankelijk van hoe goed andere spelers het doen en kan je elkaar juist helpen.
Daarnaast zijn dingen als woordzoeker, puzzelstenen, ingame duels, ingame items vinden....
Wat betreft fortgevechten, het deelname hieraan is in mijn ogen geen Forumbonuspunten waard. (of misschien 5, maximaal 1x per maand) En het behalen van minimaal xx schade, uitwijkers, ect is ten eerste best lastig om werelden waar weinig fortgevechten worden gehouden en weinig mensen op komen dagen. Daarnaast is het ook een heel stuk lastiger om te controleren. Stel we zeggen je moet 100k schade doen, dan moeten we straks per persoon 15 fortgevechten nakijken om op een totaal van 100k uit te komen, verspreid over 5 werelden. Dat is gewoon niet te doen. Dus mocht iemand een goed idee mbt de fortgevechten hebben (en dus niet zo vaag als 'doelen met fortgevechten' dan horen we het natuurlijk graag, maar tot nu toe is er bij ons niets bedacht waarvan we dachten 'ja, dat doen we'.

De waardes/items die gevonden moeten worden voor 'Verzamel beloningen met je ingame vondsten' proberen we zoveel mogelijk te variëren. Maar het is ook niet de bedoeling dat iedereen het automatisch kan verdienen na 20x 15sec werk.

Komt er nog wel duel en ingame vondsten deze maand? Of wordt het door de feedback nu helemaal afgeschaft :(
Dat zou ik wel heel erg jammer vinden eigenlijk

Noes/Anc,

Kan het zijn dat de prijzen van vorige maand nog steeds niet zijn uitgedeeld? Ik kan het op de buffs niet controleren maar volgens mijn nuggetlog heb ik de nuggets in ieder geval niet ontvangen, ook is er het sterke vermoeden dat de buffs er ook nog niet zijn. :)