• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback [forumbonuspunten]

ancoonbar

Teamleden
Forummoderator
Geef hier je Feedback over de Forumbonuspunten

Howdy cowgirls and cowboys,
Hebben jullie het al gehoord? De Forumbonuspunten zijn hier! Lees verder om te ontdekken wat je allemaal met deze Forumbonuspunten kan doen, en hoe je deze kunt bemachtigen.

Forumbonuspunten zijn punten die je kan verzamelen door actieve deelname aan het forum. 'Actieve deelname aan het forum' klinkt heel leuk en aardig, maar dit legt natuurlijk niet echt uit hoe je aan deze punten kan komen en wat je ermee kan doen.. Nou, dat zal ik je eens haarfijn uitleggen.

Forumbonuspunten kan je, zoals hierboven ook al vermeld staat, verdienen op het forum. Er zullen elke maand speciale topics worden aangemaakt waar je Forumbonuspunten kunt verdienen. In deze topics zal duidelijk vermeld staan dat je Forumbonuspunten te verdienen zijn, en in welke maand deze punten geldig zijn. Aan het einde van de maand worden alle Forumbonuspunten bij elkaar opgeteld en krijg je de kans om deze in te ruilen voor leuke ingame prijzen.

De precieze data waarop je punten kunt verzamelen, de lijst wordt opgemaakt en vrijgegeven, en de datum waarvoor je de prijzen moet doorgeven zullen elke maand in een apart topic worden geplaatst, tezamen met de prijzenlijst voor die maand.
Het basisschema zal echter elke maand hetzelfde zijn. Vanaf de eerste tot en met de 24e van de maand kan je Forumbonuspunten verdienen. Op de 25e of 26e van de maand wordt geteld hoeveel punten iedereen heeft verzameled en wordt dit in een overzicht gezet. Daarna heeft iedere speler de rest van de maand de tijd om door te geven welke prijs hij of zij wilt ontvangen.

Mochten jullie nog vragen en/of opmerkingen hebben kunnen jullie terecht in het feedbacktopic.

De regels:
  • De spel- en forumregels zijn van kracht.
  • Iedere speler mag met één forumaccount deelnemen. Meerdere ingame accounts gebruiken is wel toegestaan, zolang deze bespeeld worden door 1 speler en niet op dezelfde speelwereld vindbaar zijn
  • Forummoderators zijn uitgesloten van deelname, dit geldt niet voor de overige The West teamleden.
  • Bij onenigheid of onduidelijkheid is de spelleiding beslissend.
  • De spelleiding heeft het recht de voorwaarden aan te passen.

Ik vind de deadlines nogal tight. Als je een paar dagen aan het einde van de maand pleitte bent, zijn de punten die verzameld zijn dus waardeloos?

krijg je ook bonus punten voor aftellen :x

Wat tellen betreft, daar kunnen we helaas geen punten voor geven. Met tellen kan je dan in theorie oneindig veel punten halen als je maar met wat mensen door blijft tellen. Om dat te voorkomen hebben we ff gekeken naar wat forumspellen waar er toch een limiet op staat hoeveel punten je kan krijgen.

Ik vind de deadlines nogal tight. Als je een paar dagen aan het einde van de maand pleitte bent, zijn de punten die verzameld zijn dus waardeloos?

Hoi,
Bedankt voor jullie feedback. Het kan inderdaad voorkomen dat iemand begin van de maand heel actief is en het einde van de maand niet, en om je vraag te beantwoorden.. Ja, als je niet doorgeeft wat je voor je Forumbonuspunten wilt als beloning, dan worden ze uiteindelijk waardeloos. Echter, mocht je aan het einde van de maand niet in staat zijn om deze door te geven, kan je altijd daarvoor een conversatie via het forum starten met @ancoonbar of mijzelf en daarin alvast doorgeven welke prijzen je wilt ontvangen. (Je zal dan wel zelf je punten aantal een beetje in de gaten moeten houden omdat de scores van de onderdelen dan nog niet bij elkaar opgeteld zijn, maar doordat het per onderdeel veelal wel bijgehouden wordt, zal dat geen probleem zijn) Als je hier gebruik van maakt, zal je je prijzen tegelijk met de rest ontvangen na afloop van de maand. Dit is dus geen manier om je prijzen eerder te ontvangen.

DeletedUser16900

Uit de schattingsvraag en dus nu deze actie blijkt eigenlijk wel dat TW hard aan het achteruit gaan is wat aantal spelers betreft .. Jammer toch wel..

Is het het the-west team opgevallen dat alle mensen die normaal nog wat zeiden in het spellen forum nu allemaal weg zijn? :(

Is het het the-west team opgevallen dat alle mensen die normaal nog wat zeiden in het spellen forum nu allemaal weg zijn? :(

Hoi Tim,
de activiteit in verschillende topic is de laatste tijd inderdaad veranderd, sommige topic zijn terug een heel stuk actiever en andere topic (zoals het teltopic) helaas een stuk minder actief. Persoonlijk heb ik het gevoel dat het forum over het algeheel een stuk actiever is geworden, ik hoop dat anderen dit ook zo ervaren... want een actiever forum is beter dan een inactiever forum... als je het je mij vraag ;)

Ik vind de forumbonuspunten top. Leuke toevoeging om jezelf een beetje te kunnen boosten ingame. Het leukste vind ik dan weer de koppeling van ingame naar het forum, zoals met de nieuwe duelopdracht of het vinden van een item, maar een woordzoeker doen kan ik ook zeker waarderen.

Kan niet wachten om deze maand weer 30x op een halve seconde afgetroefd te worden door Jordi of iedereen te wijzen op pak het moment!

Je kunt wel zorgen dat de forumtopics een stuk overzichtelijker zijn. Zet die waar je punten voor krijgt gewoon allemaal samen, waarom zouden we moeten zoeken?

Ik bedoelde het meer als in: waarom staan sommige topics waar je punten kunt verdienen bij informatie ipv bij spelletjes?
De topics waarbij je ingame dingen moet doen/vinden vind ik minstens evenveel een spelletje als de woordzoekers en tijdspellen.
Daarnaast kan het ook helpen om de niet meer actuele informatietopics/spelletjes te verwijderen of onzichtbaar te maken. :)

Over het algemeen ben ik zeer positief over de forumbonuspunten in het algemeen, het is een leuke toevoeging om het forum weer levendiger te maken.
Zelf ben ik niet zo'n fan van de tijd- en telspelletjes. Leuker vind ik de spellen waarbij je ingame dingen moet doen of vinden, gezien dit dichter bij TW blijft.
De woordzoekers en woordhussel zijn ook een leuke afwisseling, misschien een ideetje om uit te zoeken welke van dit soort puzzeltjes nog meer geschikt zijn voor ons forum :)

Tot slot nog een bedankje aan Ancoonbar en Noessy voor het organiseren hiervan :)

Er is voor gekozen om topic zoveel mogelijk onder de catogorie te plaatsen als waar ze normaal gesproken onder zouden vallen, en diegene die een grote ingame connectie hebben, of niet echt onder een andere catogorie passen (zoals die van de avatars voor 40 punten vorige maand) die worden geplaatst onder de catogorie Forumbonuspunten. Verder proberen we, zoals Ancoon hierboven al aangaf, zoveel mogelijk gebruik te maken van goede tags, zodat je makkelijk kan vinden wat je zoekt. Wil je bijvoorbeeld alleen meedoen met woordzoekers, of een ander spel? En ook staat er in de titel van alle tijdelijke puzzels/opdrachten duidelijk de maand genoemd waarin je de punten kan verzamelen.

Mbt meer spelletjes, Ja, daar zijn we zeker naar opzoek, en hopen ook om nog een paar dingen tegen te komen / te bedenken. Voor ons is het ook gewoon een aaneenschakelijk van uitprobeersels die tot nu toe, behoorlijk goed gelukt zijn al zeg ik het zelf. ;)
En mocht iemand een leuk idee hebben voor een spelletje of puzzelvorm, we horen het graag.

Tussen 1 en 24 juni 2020 kan je Forumbonuspunten verzamelen. Op 25 (of 26) juli stellen de forummoderators een lijst op, met daarin de Forumbonuspunten die per persoon zijn behaald. Vervolgens kan er tot en met 31 juli 2020 hieronder worden doorgegeven welke prijzen je wilt ontvangen voor jou behaalde Forumbonuspunten en op welke speelwereld en je deze wilt ontvangen (en wat je spelersnaam is, indien anders dan je forumnaam). Forumbonuspunten die niet gebruikt worden, zullen per 1 augustus komen te vervallen.

50 Forumbonuspunten voor: levenssap [item=2116000] , maximaal 15 per persoon.
75 Forumbonuspunten voor: Guarana [item=2129000], maximaal 10 per persoon.
95 Forumbonuspunten voor: Soap water [item=2268000] , maximaal 5 per persoon.
125 Forumbonuspunten voor: Groene brief (25 munten), maximaal 5 per persoon.
175 Forumbonuspunten voor: 25 Nuggets, maximaal 10x per persoon (dus maximaal 250 nuggets).
200 Forumbonuspunten voor: Gemalen schild van een raketschildpad [item=2135000], maximaal 5 per persoon.
450 Forumbonuspunten voor: Blauwe brief (100 munten), maximaal 5 per persoon.

Mochten er vragen en/of opmerkingen zijn, dan mogen deze geplaatst worden in het feedbacktopic.

het is toch al Juli :huh:

Bovenaan