• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Feestdagen Event 2020

Is er een schema beschikbaar waarop staat welke items wanneer te koop zijn in de event sale?
Ik ben op zoek naar de Belschnickel set, dus als ik de betreffende tijden in mijn agenda kan zetten, zou dat flink helpen

Worst
 
Is er een schema beschikbaar waarop staat welke items wanneer te koop zijn in de event sale?
Ik ben op zoek naar de Belschnickel set, dus als ik de betreffende tijden in mijn agenda kan zetten, zou dat flink helpen

Worst
Daar is helaas geen schema van. Welke losse voorwerpen er wanneer komen gebeurt willekeurig.
 
ik blijf het maar een vreemde regeling vinden
fortgevechten mogen niet maar duels wel
Niet zeker of dit de hoofdreden is voor het verschil, maar met een fortgevecht starten oefen je druk uit op je stadsgenoten en de verdedigers van dat fort om op een specifieke tijd online te zijn. Dat is met kerst en oud/nieuwjaar onwenselijk en vandaar de vredestijd. Met duels is die "druk" minder en kun je beschermen door in het hotel te liggen of in KO-tijd te zijn tijdens kerst. Dan is het verder alleen aan de starter om te bepalen of die duels wil starten.
 
de opdracht van de oude ijzermijn, op zoek naar de vader ( dubbel zoveel problemen ) ik heb een lamp nog nodig , hoe kom ik er aan? het is niet de lantaarn van de smid die heb ik wel
 

Wasabi

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
de opdracht van de oude ijzermijn, op zoek naar de vader ( dubbel zoveel problemen ) ik heb een lamp nog nodig , hoe kom ik er aan? het is niet de lantaarn van de smid die heb ik wel

Voor deze opdracht heb je een lantaarn van de smid (itemid 2734000) en veldfles van een zadelmeester (itemid 1857000) nodig
 
de lantaarn van de smid is het niet die heb ik wel maar er staat duidelijk een lamp if is het een big in de opdracht?
 

Wasabi

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
de lantaarn van de smid is het niet die heb ik wel maar er staat duidelijk een lamp if is het een big in de opdracht?

Dan kan je het beste een supportticket sturen zodat een van de moderators dit voor je na kan gaan
 
Bovenaan