• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Feestdagen Event 2020

Kleiduif.

Teamleden
Community Manager
Spelmoderator
Forummoderator
Het Feestdagen Event voor dit jaar is aangekondigd! Laat hieronder je feedback achter zodat we dit mogelijk in de toekomst kunnen meenemen.

Alvast bedankt voor jullie feedback!
 
En wat was de droprate bij de pompoenenzoektocht? Deze heb ik niet kunnen afmaken omdat dit spel blijkbaar geen rekening houdt met het feit dat men niet continu kan zitten 15 seconden arbeiden aanklikken.
 
Bedankt, klinkt inderdaad al veel beter zo. Ik trek mijn 1e opmerking in. Met de dagen vrij en dat er toch geen familiebezoeken enzo mogen (Belg hier, weet niet wat er in Nederland toegestaan is) ga ik ook meer tijd hebben dus lukt deze hopelijk wel.
 

Deleted User - 246560

Weer hopeloos 15 seconden arbeiden. Alsof men niets beters te doen heeft zoals moeten gaan werken.
En om vervolgens volgens jaar je account(s) te mogen verwijderen wegens sluiten van de wereld(en).
 

Kleiduif.

Teamleden
Community Manager
Spelmoderator
Forummoderator
Wat zouden jullie graag willen zien in de opdrachten? Dan kan ik dit als feedback teruggeven aan de developers. Mogelijk dat ze er iets mee kunnen.

Zal de "Santa" set tijdig veilbaar worden? Als in voor fairbanks sluit?

Dat heb ik even voor je nagevraagd.
 
geen slaap, avo of fg opdrachten

Een slaap opdracht is toch juist heel mooi, slapend rijk worden, wie wilt dat nu niet? :p
Ben het helemaal met je eens wat betreft slaap en avo opdrachten, ben zelf geen fan van duelopdrachten.. fg opdrachten vindt ik dan wel leuk.. maar ik gok dat je mbt slaap en avo opdrachten veel medestanders zal vinden :)
 
Bovenaan