• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Chatsaloons

DeletedUser7902

Howdy, ik vind het belachelijk dat je tijdens het chatten ineens van saloon kan veranderen. Ik snap het nut van saloon 2 en 3 eigenlijk ook niet zo goed. Op de beta of .net of .de zit er soms 200 man in een chat. Op NL heb je er nooit zoveel. Beetje aanpassing aan de saloon zou wel leuk zijn.


Sheriff
 
Ik zei dat ik de oude county-chat terug wil, yoda ;)

Ik wil dit soort dingen terug zien :D
Je hebt ruimte Colehabo = noob verlaten.

En ik wil de persoon die me geduelleerd heeft in de countychat kunnen uitschelden en kijken wie er bij de tegenpartij online is tijdens FGs :D
 
Zeer eens met sheriff. Soms zit ik in saloon 2 en wil ik met een tegenstander in een fortgevecht praten, maar omdat je tegenwoordig niet willekeurig kan fluisteren kan ik dan niets zeggen. /tell ......: werkt al lang niet meer helaas. Dat zou ik ook graag terugzien.
 

DeletedUser15117

Op de Nederlandse werelden zijn er toch zo weinig online, dat het eigenlijk altijd wel kan in 1 saloon. Voor elke country een eigen saloon is al helemaal te rustig.
 
Dat was het vroeger ook met 40 counties voor een beetje meer spelers dan nu :p En de county waar een FG is, zal dan meestal wel gezellig zijn, en C15 ook.
Eventueel een overlappend systeem: 3 chatruimtes voor de 3 counties waar het meeste mensen online zijn, de rest van de spelers wordt willekeurig ingedeeld zodat ze alledrie ongeveer even druk zijn?
 

DeletedUser15117

Dan kan je beter westelijk, midden en oostelijk doen.
 
Bovenaan