• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Adventpuzzels 2020

Vraagje over de woordzoeker.
Moet je de woorden die om de woordzoeker heen staan zoeken in de woordzoeker zoeken en dan een afbeelding daarvan inleveren, of moet je zelf zoveel mogelijk woorden zoeken en met de overgebleven letters een antwoord vormen?
 
Vraagje over de woordzoeker.
Moet je de woorden die om de woordzoeker heen staan zoeken in de woordzoeker zoeken en dan een afbeelding daarvan inleveren, of moet je zelf zoveel mogelijk woorden zoeken en met de overgebleven letters een antwoord vormen?

Het uitzoeken van wat je moet doen, is onderdeel van de puzzel. Hierover worden dus geen uitspraken gedaan. Voor iedereen die dit ziet, zorg er aub voor dat je hier op het forum en/of openbare chats ingame hier NIETS over spoilert, dat is namelijk gewoon jammer.
 
Is het de bedoeling dat het plaatje van de puzzle van vandaag bijna onherkenbaar is? Als ik hem open krijg ik een bestand van 409x235px waar alles wazig opstaat. Zo wordt het wel erg lastig om de elfjes te zoeken...
 
Is het de bedoeling dat het plaatje van de puzzle van vandaag bijna onherkenbaar is? Als ik hem open krijg ik een bestand van 409x235px waar alles wazig opstaat. Zo wordt het wel erg lastig om de elfjes te zoeken...
De wazigheid zou mee moeten vallen. Heb je dat zowel bij de afbeelding zelf die in de vraag staat als is in screenshot link?
 
Is het voor de puzzel van 23 december dat we doorgeven welke van de afbeeldingen niet kloppen met het origineel of wordt er iets anders verwacht?
 
Is het voor de puzzel van 23 december dat we doorgeven welke van de afbeeldingen niet kloppen met het origineel of wordt er iets anders verwacht?
Als je weet welke niet kloppen, weet je ook welke wel kloppen. Je kan dan beide doorgeven of nog eens kijken of met bepaalde letters nog wat gedaan kan worden.
 
Bovenaan