• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Adventpuzzels 2020

Hey,
Graag zou ik nog een suggestie willen doen bij de antwoorden voor 11 december.
De lijst met mutsen die jullie hebben genoemd, heten idd allemaal "muts". Echter bestaat er ook nog een Winter hoed met als beschrijving "Warme, wollen muts":
http://prntscr.com/w1wybk
Wordt deze ook goed gerekend? Ik ging er namelijk van uit dat, aangezien de beschrijving letterlijk zegt dat het een muts is én deze ook werd gebruikt door Henry om te passen in de opdracht van 6 december, deze muts ook zou tellen waardoor het totaal op 12 zou komen ipv 11 :)

Aangezien de beschrijving dus "muts" is en het gedragen werd door Henry en dus als een "draagbaar voorwerp" werd beschouwd lijkt me dat dit ook goed is? :)
Dat is een goed punt. Het is eerder een vertaalfout dat het geen muts is.
datzelfde geldt dan ook voor Bakkershoed [item=51678000] en hulpskokhoed [item=51128000].
We zullen die 3 dan aan het antwoord toevoegen.
 
vervelend dat de kwaliteit van het plaatje van puzzel 14 zo slecht is

Als het goed is, hoort de kwaliteit van de afbeelding niet slecht te zijn, het zou kunnen dat het slechter wordt als je je browser kleiner hebt staan, maar anders hoort de afbeelding ongeveer dezelfde kwaliteit (en grootte) te hebben als de saloon die je ingame kan vinden.
 
idd, vooral omdat ook die muts wordt toegevoegd door een vertaalfout, dan telt deze ook mee ondanks de vertaalfout?
 
Die husselwoorden is helder, moeten bestaande woorden worden die ook niet The West gerelateerd kunnen zijn.

"Er is hiernaast ook nog een codewoord te vinden, waarvoor je een extra beloning kan ontvangen."
Hiernaast, betekend dit het rechts rijtje of moeten alle woorden samen voor een codezorgen?
 
Zijn de woorden wel correct "gehusseld"? Ik heb bij rechtsboven en rechtsonder het vermoeden dat er een letter ontbreekt/verkeerd staat om er een zinnig woord van te maken. Ik kan er wel wat anders van maken met de letters die er staan, maar wordt het dan wel goedgekeurd (zonder mijn opties te verklappen hier op het forum)?
 
Zou er ook iemand een voorbeeld kunnen geven van wat er bedoelt wordt met de husselwoorden? Op basis van wat er nu staat, denk ik dat van ieder letterreeks, de letters op de juiste plaats dien te zetten om een woord te krijgen en daarbij alle letters moet gebruiken. Echter dan kan ik van geen enkele letterreeks een bestaand woord maken. Dus extra uitleg zou zeer gewaardeerd worden.
 
Husselwoord: woorden die door elkaar gehusseld zijn.
De gehusselde versie staat op alfabet, maar als tip: lukt de eerste niet, probeer dan de volgende.

En wat betreft fouten in de hussels, ja, dat zou kunnen, maar ze zijn wel dubbelgecheckt, kan ze straks nog wel een keer nakijken als da gewenst is.


Mocht mijn uitleg niet duidelijk zijn, dan hier een voorbeeld:
Ahllo = hallo
Adjnor = oranje
Eehilmoo = heel mooi


Edit: er zat inderdaad een fout in, niet omdat het husselen verkeerd ging, maar omdat op veel plekken de oude spelling nog gebruikt werd.
Bij nummer 7 moet nog een 'N' worden toegevoegd, over 15 min zal ook een nieuwe afbeelding er staan. Voor de hussel maakt het niet uit welke van de 2 je zal inleveren, en voor het codewoord heeft het ook geen invloed welke van de 2 gebruikt wordt.

Nummer 7 =aeeelnrrs
 
Laatst bewerkt:
Dat maakt het een beetje duidelijker idd :) Ook goed om te weten dat het dus ook twee woorden kunnen zijn.
Wat betreft de vragen van Waika en Masta: hoe bedoel je dat er naast de puzzle nog een codewoord te vinden is? Zijn dit overgebleven letters, staat het verstopt in de afbeelding of zijn het bvb de beginletters?

Worst
 
Wat betreft de vragen van Waika en Masta: hoe bedoel je dat er naast de puzzle nog een codewoord te vinden is? Zijn dit overgebleven letters, staat het verstopt in de afbeelding of zijn het bvb de beginletters?

Er zullen GEEN letters overblijven bij de husselwoorden, die andere 2 opties zijn heel goed mogelijk. Het codewoord is een echte zoektocht ;)
 
Bovenaan