• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Adventpuzzels 2020

als henry zo dom is om 2x dezelfde te passen? zal hij ook zo dom zijn om er 2 van diegene te hebben

je viel me gister hier ook al lastig mee nehe/ubbe/badr?
gok wat joh
:p
 
Even in het algemeen...

Als je twijfelt over 2 mogelijk manieren van oplossen, kan je ze altijd allebei doorgeven, zolang je maar duidelijk maakt waarop je antwoord geeft. Daarnaast, mochten er vragen zijn die je maar half weet, en de tijd is op, geef dan zeker een half antwoord door, bij sommige puzzels zal dit zeker nog nugget en Forumbonuspunten kunnen opleveren.
Daarnaast vraag ik me af, hoe groot de kans is dat er van sommige van de hoeden die Henry heeft meer dan 1 exemplaar bestaat... enkele lijken me toch echt vrij uniek in zijn soort.
 
kan mij even uitgelegd worden hoe dat precies zit met dat henry walker antwoord?
dat hele verstoppen is me dus al een raadsel
Raadsel 2: Hoewel hij heel dol is om zichzelf voor iedereen te verstoppen, zal de trotsheid op zijn eigen stad zijn verblijfplaats altijd onthullen.

Henry Walker NPC is niet te vinden in de spelersranglijst, maar zijn stad GM town wel in de stedenranglijst. Vandaar dat die zelf verstopt is, maar door de trotsheid om GM town in de ranglijst te krijgen toch te vinden is.
 
henry walker is geen npc aangezien die gestuurd wordt door mods
daarom vind ik p.t barnum een veel beter antwoord op een vraag die zelfs niet eens voor hem bedoeld is

LET OP !!!
bij de grote foto met locaties zijn de nummers op zn chinees
1 3 5
2 4 6
dat je op let de goede nummers bij elkaar te zetten
 
zal de trotsheid op zijn eigen stad zijn verblijfplaats altijd onthullen.

Dan komt het als het henry zou zijn ook wel misleidend over toch. omdat henry in principe de barkeeper van jouw stad is, maar het is niet ''zijn'' stad. want oorspronkelijk woont henry in zijn huis (uit de call of zuma opdr). Dit is in county 5.
En Henry verstopt zich niet, je ziet hem in je saloon voor de opdrachten of in de saloon chat als iemand prestatie als eerste behaald of er een FG binnen een uur start.

Dus dan ben je specifiek opzoek naar Henry Walker NPC, wat 0,0 matched met de classic Henry..
Dan had je beter als tip kunnen geven dat hij altijd naakt rondloopt ofzo.
Dan komt er ook nog eens bij dat op elke andere vraag het antwoord een opdrachtgever is.

Ze houdt zich ervan om zich te verstoppen en niemand weet waar ze woont?
1607800818477.png:p


En het rondreizende circus wordt ook wel een rondreizende stad/dorp genoemd.
Naast dat is hij ook trots op zijn ''stad'', want hij vernoemt het naar zichzelf.
en hij verstopt zich ook, want we hebben hem nog nooit gezien.
Of hij dol is om zichzelf te verstoppen weet ik niet, dat moet ik nog aan hem vragen


Dus P.T. Barnum lijkt naar mijn inziens gewoon een beter/duidelijker antwoord op vraag 2?
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser17010

Gaan we in het feedback topic nu discussies voeren over de antwoorden?
Wil je aantonen dat jij goed zit en de organisatie fout? Mis je de 4 nuggets? Ik snap de reden om hier ophef over te maken niet.
De feedback is dat de vraag niet duidelijk was. Klaar.
 
gaat om het principe Freddy, ik wil gewoon elke puzzel graag goed hebben ook. dan krijg je de titel Puzzelmeester natuurlijk :laugh:
Nee geintje, maar je speelt niet mee om te verliezen. dan kan je net zo goed niet meespelen.
 
vraag me nog steeds af wie indianendorp als antwoord had en waarom dat goedgekeurd is met 2 nuggets?

Hoe we het nakijken wordt van te voren bepaald. Dus het kan zo zijn dat niemand dat antwoord heeft gegeven. De juiste antwoorden en half juiste antwoorden zijn niet afhankelijk van wat er ingestuurd wordt, dat zou imo wel slecht zijn, het antwoord na de tijd aanpassen, dat hoor je van te voren duidelijk te hebben.
 
het goedkeuren van indianendorp is op voorhand beslist??
mijn inziens?? verschrikkelijk dom, want het is gewoon fout en zou op geen enkele manier goed gerekend moeten of kunnen worden.
vooral als je ziet in een vorige vraag dat groene rivieren niet eens in het "echte" antwoord zit alleen als een bij antwoord.

ik waardeer de inzet.. maar je mag wel beter je best doen met de antwoorden, want diverse zijn gewoon dramatisch
 
Laatst bewerkt:
het goedkeuren van indianendorp is op voorhand beslist??
mijn inziens?? verschrikkelijk dom, want het is gewoon fout en zou op geen enkele manier goed gerekend moeten of kunnen worden.
vooral als je ziet in een vorige vraag dat groene rivieren niet eens in het "echte" antwoord zit alleen als een bij antwoord.

ik waardeer de inzet.. maar je mag wel beter je best doen met de antwoorden, want diverse zijn gewoon dramatisch

'verschikkelijk dom' mooie opbouwende feedback, dankje. Je weet dat dit een feedback topic is, en geen afkraak topic?

Maar laten we over 1 ding heel duidelijk zijn.. JE MAG MEEDOEN met de adventpuzzels, niemand die je ertoe dwingt om mee te doen.
Wantja, wij zijn allemaal mensen, onze hersennen werken allemaal op een andere manier en we zullen het dus ook niet altijd overal over eens zijn, dus kan het zijn dat jij denkt dat een puzzel op een andere manier moet... Dat kan. Het zou ook kunnen dat wij een fout maken, maar weet je, ik zal gewoon heel eerlijk met je zijn... Ik begin het persoonlijk een beetje beu te worden dat elk klein 'foutje' groot uitgemeten wordt, en dat het daar meer over gaat dan over wat anders, dat is toch nergens voor nodig? Als je klaagt over dingen, moet je op zijn minst ook aangeven wat er wel goed gaat, want nu komt het echt over alsof je alles slecht en waardeloos vindt.. en zoals ik al zei, als dat zo is, mag je er altijd voor kiezen om niet mee te doen.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben blij als er feedback komt, maar het zou echt fijn zijn als dat dan ook gevolgd wordt voor verbeterpunten en niet alleen uitspraken zijn als 'dom' 'fout' 'dramatisch', want dat is ''feedback'' waar we weinig mee kunnen en het haalt bij mij persoonlijk ook de motivatie weg om er nog moeite voor te doen...
 
Hey,
Graag zou ik nog een suggestie willen doen bij de antwoorden voor 11 december.
De lijst met mutsen die jullie hebben genoemd, heten idd allemaal "muts". Echter bestaat er ook nog een Winter hoed met als beschrijving "Warme, wollen muts":
http://prntscr.com/w1wybk
Wordt deze ook goed gerekend? Ik ging er namelijk van uit dat, aangezien de beschrijving letterlijk zegt dat het een muts is én deze ook werd gebruikt door Henry om te passen in de opdracht van 6 december, deze muts ook zou tellen waardoor het totaal op 12 zou komen ipv 11 :)

Aangezien de beschrijving dus "muts" is en het gedragen werd door Henry en dus als een "draagbaar voorwerp" werd beschouwd lijkt me dat dit ook goed is? :)
 
Bovenaan