• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Adventpuzzels 2020

Aangezien ik deze vraag al een aantal keer voorbij zag komen: De speelwereld bij je aanmeldingstopic maakt niet uit. Je hoeft daar niets in te vullen... maar mag wel als je dat graag wilt. De nuggets worden aan je spelersaccount toegevoegd, en je forumbonuspunten worden aan je score toegevoegd gekoppelt aan het forumaccount dat je gebruikt voor de adventpuzzels.
 
Leuk initiatief! Ik doe dit jaar voor de eerste keer mee dus vroeg ik me af hoe concreet het antwoord moet zijn. Vandaag bijvoorbeeld: zijn jullie alleen op zoek naar de arbeid, of ook naar de exacte locatie waar deze wordt gedaan op de kaart?
 
gaan alle puzzels the west gerelateerd zijn?
Daar kom je vanzelf achter ;)

waneer worden de oplossingen bekend gemaakt?
krijgen we ook tussenstanden?
Als er animo voor is, kunnen we de oplossingen zeker tussendoor al bekend maken, anders zal dit sowieso na afloop gebeuren. Een tussenstand lijkt me vrij onwaarschijnlijk, aangezien het een stuk makkelijker is om alles (of iniedergeval een aantal dagen) tegelijk na te kijken, ipv alles 1 voor 1. Je kan natuurlijk wel zelf je tussenstand berekenen als de goede antwoorden (na de deadline) op het forum geplaatst worden.
 
moeten we vandaag alleen de mega kersttassen op volgorde zetten, of ook de andere tassen (van andere events) op de juiste plaats zetten van volgorde?
 
Wat was de arbeid van de eerste dag? (Aangezien nu toch niet meer aangepast mag worden, denk ik dat antwoord wel gedeeld mag worden)
 
ik kan de kalender niet openen.
kan iemand mij helpen?

Hoi Xd0115,
Zou je je vraag iets willen verduidelijker? Wat lukt niet om te openen, de afbeelding van de adventpuzzel op het forum? Of gaat het over de ingame adventkalender? Of kan je het hele topic niet vinden van de adventpuzzels?
 
geen puzzel vandaag? :(

Jawel, ongeveer tegelijk online gezet met je vraag... maar elke puzzel komt tussen 22:00 en 24:00 uur de dag ervoor... (tenzij er echt iets tussenkomt waardoor Ancoon en ik hem beide niet online kunnen zetten) Dus dat kan ook om 23:59 uur zijn.
 
Bij de vraag van 6 dec. wordt gevraagd naar de hoeveelheid mutsen. Er zitten dubbele mutsen tussen van dezelfde kleur en soort, waarvan alleen de punt de andere kant op wijst. Telt dit als 1 muts, of zijn dit dan 2 verschillende?
 
Bovenaan