• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback 18de verjaardag evenement

speciaal voor spelers die een item uit 18e set gemist hebben behalve het geweer

gaat er hier ook een mogelijkheid komen om gemiste items te halen net als op .de?
 
en over het geweer blijft het weer erg stil....

ik wil niet zeikerig overkomen maar ik vind dit niet grappig....wat denken ze hier mee te bereiken ?

ik zie de lol hier niet van in...
 
Ben toch benieuw hoe dit wordt geregeld, hoe kan het dat .pl en .net deze code al actief hebben maar .nl niet? Het geeft niet de indruk dat .nl de hoogste prio heeft bij Innogame :P
 
Krijg de indruk dat ze de NL server links laten liggen en het ze totaal niets interesseert.
Prima, gaan we ook geen nugget meer instoppen dus. Jammer dat ik ze net pas nog heb aangeschaft.
Op .net gaat het trouwens ook niet best, sinds ze de Grieken en Turken hebben toegevoegd is het 1 grote klerezooi !
 
omdat ze op de turkse en griekse servers npc spelers hebben geplaatst
waardoor nieuwe spelers binnen een scheet en een zucht level 200 werden
net zo'n drama als de ro en hu servers die vol zitten met gringo setjes vanwege mod kadootjes

nugg aanschaf? laatste nugg set die het waard was om nuggs voor te gebruiken was western
en dat is 1 set in vele jaren
 
komt er hier ook nog een optie voor spelers om gemiste items van de 18e set alsnog te verkrijgen?
zoals op beta of op .de????

dit als algemene vraag, aangezien ik ze allemaal wel heb verkregen :p
 
Terug
Bovenaan