• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback 18de verjaardag evenement

Kleiduif.

Teamleden
Community Manager
Spelmoderator
Forummoderator
Laat hier je feedback achter over het 18de verjaardag evenement.

Dagelijkse opdrachten voor de 18de verjaardag set zullen beschikbaar zijn vanaf 13 mei 00:00 uur tot 25 mei 23:59 uur. Elke dag kun je drie verschillende opdrachten afronden en hetzelfde voorwerp drie keer ontvangen. Dit geeft je de kans om een set te winnen die is geüpgraded!
Opdrachten en beloningen zullen dagelijks veranderen en dezelfde beloning zal niet worden herhaald! Hou je ogen dus open en mis geen dag van het evenement!

Hier is een kleine hint, tijdens deze periode krijg je opdrachten gerelateerd aan fortgevechten. Wij adviseren je om ten minsten 1 keer per dag deel te nemen aan en fortgevecht.

De bonussen voor de 18de verjaardag set zijn als volgt:
Dat je ieder setdeel 3 keer kunt krijgen voor upgrades, en daar steeds 1 dag de tijd voor hebt, is nog van vorig jaar met de 17e verjaardag.

De aankondiging van .net zegt onderstaande
Each day, you'll receive one quest which offers one birthday item. Each quest will be active for 48 hours.
Oftewel iedere dag 1 opdracht voor 1 voorwerp, waar je 48 uur de tijd voor hebt.

Edit, blijkbaar moet 48 uur 72 uur zijn.

Laatst bewerkt:
Dagelijkse opdrachten voor de 18de verjaardag set zullen beschikbaar zijn vanaf 13 mei 00:00 uur tot 25 mei 23:59 uur.

3 uur nu
zelfs met server wissel zijn ze er niet

Hmm, klinkt bijna alsof we na het lezen van een aankondiging op .nl naar .net moeten gaan om de daadwerkelijke spelinformatie te kunnen krijgen.

Maar als je vanaf morgen die opdrachten kunt zien, hoe kan het dat ik van John het recept voor flatbread al heb gekregen na de opdrachten gedaan te hebben? Echter krijg ik na het leren van het recept dit niet in mn handwerklijstje te zien en kan ik geen brood bakken .. Of komt dat dan ook vanaf morgen?

Hmm, klinkt bijna alsof we na het lezen van een aankondiging op .nl naar .net moeten gaan om de daadwerkelijke spelinformatie te kunnen krijgen.

Maar als je vanaf morgen die opdrachten kunt zien, hoe kan het dat ik van John het recept voor flatbread al heb gekregen na de opdrachten gedaan te hebben? Echter krijg ik na het leren van het recept dit niet in mn handwerklijstje te zien en kan ik geen brood bakken .. Of komt dat dan ook vanaf morgen?
Heb je toevallig het TW-calc script? Als je hun handwerkvenster gebruikt zie je dat nieuwe recept nog niet in je lijst.
Als je bij je karakterinformatie kijkt en dan bij het tab van je handwerk veldkok, kan je daar wel het recept vinden?
Bij mij zie ik die nieuwe van zadelmeester wel daar, maar niet bij het handwerktab onderin.
1778743056920.png1778743148421.png

Ooh, is een meszak een recept? Dat had ik niet door. Ik had het idee dat een meszak een taalfout was en zakmes moest zijn. In de aankondiging staat immers ook dat je een zakmes maakt. En aangezien ik zelf geen zadelmeester ben, kan ik dat recept niet zien. Had hierover al in de taalfouten iets geschreven.

Het recept had ik ondertussen gevonden en al enkele broden voor het ontbijt gemaakt ^^

1778833610274.png
Typfout bij de 24 prestatiepunten voor die 18e verjaardag opdracht? Alle andere prestaties hebben een veelvoud van 5 als punten.

lijkt er ook op dat de opdrachten langer dan 48 uur beschikbaar zijn?
opdracht 1 - 2 -3 zijn open nu
Opdracht 1 voor de Hoed is weg nu. Die is er dan 72 uur geweest.
Opdrachten 2, 3 en 4 zijn er wel.
Opdracht 1 is dan iig niet de enige die meer dan 48 uur heeft.

Laatst bewerkt:
schijnt een hele grote bug te verschijnen na de eland opdracht

op w1 ook al melding gehad ervan

N.B. Het 18e verjaardag geweer krijg je niet van een opdracht zondag zoals de rest van de 18e verjaardag sets, maar op een andere/nog onbekende manier (bron).

Misschien een ingame opdracht ja. Maar bedoelde meer dat whatever ze willen doen, niet al vandaag 1 dag na de schietwapen opdracht is.

Terug
Bovenaan