• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Familia Di Calabria zoekt...

DeletedUser

Hallo allen,

Di Calabria is uniek! Waarom? Omdat wij geen stad maar een familie vormen. De leden werken samen zo hard mogelijk om de stad uit te bouwen. Tevens zijn er binnen de familie voldoende mogelijkheden om te groeien. Zo kan men bijvoorbeeld, na een bepaalde tijd lid te zijn van de familie, toetreden tot de Gemeenteraad om zo meer zeggeschap te krijgen. De level-mogelijkheden bij Di Calabria zijn eveneens onbeperkt, door het nauw samenwerken bij de uitbouw van onze stad verkrijgen alle leden ervaringspunten en zullen zij dus gestaag groeien.

En omdat we nog enkele plaatsen in onze stad beschikbaar hebben zoeken wij voor onze stad nog actieve bouwers. Maar ook als je nog geen karakterklasse hebt gekozen ben je welkom bij de familie. Stuur voor toetreding een bericht met extra informatie over jezelf en eventueel een kleine motivatie.


De Gemeenteraad van di Familia Di Calabria

Di Calabria is Power
Power is Money
Money is Leadership...
...so be proud to be one of us!
 

DeletedUser

Volgens mij is dat niet echt uniek?
1. Bijna elke stad werkt samen m.b.t. uitbouwen van de stad.
2. Bij bijna elke stad kun je na een bepaalde tijd lid worden van de gemeenteraad.
3. Bij elke stad krijg je van uitbouwen ervaringspunten, en met die hoeveelheid ervaringspunten kun je geen levels stijgen hoor.

Nouja, toch succes met het werven van leden voor je stad/familie ;)
 

DeletedUser

leden

hoi jullie

ik zou graag willen toetreden ben net nieuw hier en dat familie gevoel spreekt me wel aan
uuhm wat extra info ben 24 heb 2 hondjes uuhjm zou niet weten wat ik nog meer moet vertellen lol
 

DeletedUser

lol das nie zo gek hoog nog aangezien ik nog niet zo lang speel sinds gister lol maar ben nu level 4 pas :o :eek:
 

DeletedUser

Zou wel handig zijn ja.

Basti-NL als je alleen maar commentaar kunt hebben, ga dan weg, en spam het forum niet vol met al je berichten. Dit doet je niet alleen hier maar overal, zooo irritant. Als je het ergens niet mee eens bent of je vind het niets houd dan gewoon je muil! (Srry voor het taalgebruik maar het word na een tijdje zo irritant als steeds dezelfde persoon hetzelfde commentaar gaat leveren)
 
Bovenaan