• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Facebook Like

Hi,

in de melding vandaag staat dat iedereen die het facebook bericht liket en reageert, een speciaal item krijgt.
Hoe weten de admins welk TW-account achter een facebook reactie zit?

Daarnaast: ik heb tot nu toe elke dag 2x gedraaid aan het valentijnsrad, maar slechts 1 Josephine item gekregen op mijn main W1. Erg frustererend. Zullemn deze items veilbaar worden?
 
Aha, blijkbaar kan je dus dit ding krijgen: https://tw-calc.net/item/52355000

Maar het verhaal is wat apart. Het gaat erover dat enkel de getrokken winnaars de prijs krijgen. En ergens anders dat iedereen die reageert de prijs krijgt. Ik snap er inderdaad ook weinig van. Zou nog al een werk zijn als ze iedereen die onder de fb post reageert moeten contacteren.
 
@De Gevlekte Worst. Even fb account aangemaakt en gekeken hoe en wat.
Zie nu overal dit bericht onderstaan:
We are happy to hear you are enjoying our Valentine's Day Event. To collect your Bonus Code, please send us a Private Message with the server on which you would like the code!

Ik zal het eens proberen. Laat het je weten!
 
''t is inderdaad erg makkelijk. Je zet een reactie onder dat bericht en geeft die pagina een blauwe duim.
Dan stuur je berichtje naar thewest via fb. Dan krijg je een code. Die voer je in en hoppa je hebt zo een gekke waaier terwaarde van 5 euro
 
Gewoon liken, reageren en dan als ze op u gereageerd hebben een bericht sturen naar hun op welke server je de prijs wilt ontvangen. Dan krijg je een code die je bij instellingen in het tabblad actiecodes moet ingeven.
 
Bovenaan