• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Faalhazen in Briscoe Bandits

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Nog even benadrukken wat ik al eerder zei in een andere post.
Briscoe Bandits is aan het verslappen. Toen ik ze dat ingame vertelde werden ze kwaad? Ze begonnen te schieten op mij en lekker slecht voor hun:

[report=1498296ff9ea162d6]Duel: pretje vs daar16[/report]
[report=149997325fd08cb1b]Duel: henry fonda2 vs daar16[/report]
 

DeletedUser

daar16 stop ALSJEBLIEFT met al jouw ONNOZELE posten. Iedereen op het forum vind je kinderachtig. Dit topic slaat dus echt helemaal nergens op. Als zij jou aanvallen mogen ze dat zelf weten. Misschien hebben ze niemand onder jouw duellevel omdat zij goeie duellanten hebben, en jij slecht een mannetje van level 10 bent die niet door kan levelen?
 

DeletedUser4891

Gefeliciteerd Basbad! Bij deze mijn eerste +1! Dat er nog vele mogen volgen. :D
 

DeletedUser14651

/me verandert de topic titel in Faalhazen in "Omdat het kan":D
 

DeletedUser

Mag ik even een mod zijn ik wil hem zo graag bannen :(




@
Je wint 2 duels bravo mag je er nog veel verliezen.:rolleyes:
 

DeletedUser

daar16 stop ALSJEBLIEFT met al jouw ONNOZELE posten. Iedereen op het forum vind je kinderachtig. Dit topic slaat dus echt helemaal nergens op. Als zij jou aanvallen mogen ze dat zelf weten. Misschien hebben ze niemand onder jouw duellevel omdat zij goeie duellanten hebben, en jij slecht een mannetje van level 10 bent die niet door kan levelen?

Ik zeg het niet graag,,, maar ik geef je (dit keer) gelijk basdad... geniet dr van! :p

@topic: Er is een topic waar je je duelresultjes kan aanmaken.. dat topic over the west hacken slaat overigens ook nergens op... serieus man ga wat doen met je leven ><

Overigens

'Dit bericht bestaat niet!'
'Dit bericht bestaat niet!'

Slotje + berisping? :)
 

DeletedUser8307

Waarom maak je er dan speciaal een topic voor? ;) Ik heb niet naar die duels gekeken maar als je ze hebt, proficiat dan.

Iedereen heeft het recht te duelleren.
 

DeletedUser12045

ik kan ook zoveel commentaar hier geven over aurora,maar die zeg ik liever tegen hun (belachelijke) leiders :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan