• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Extra gebouw rond de stad (muur)

DeletedUser

Idee

Mijn idee is om een muur rond de stad te kunnen bouwen.

De muur kan tot lvl 5 worden uitgebouwd.

Als je de muur hebt geeft dit als bonus:
lvl 1: 3% op je verdedigingsskills tijdens een duel (100 bouwpunten)
lvl 2: 6% op je verdedigingsskills tijdens een duel (200 bouwpunten)
lvl 3: 12% op je verdedigingsskills tijdens een duel (300 bouwpunten)
lvl 4: 25% op je verdedigingsskills tijdens een duel (400 bouwpunten)
lvl 5: 50% op je verdedigingsskills tijdens een duel (500 bouwpunten)

Wat heb je hieraan?

Dit is vooral handig voor de bouwers en spelers die vaak in de eigen stad verkeren.
Als bouwer ben je veel in de stad aan het bouwen, en heb je dus extra bescherming tegen aanvallende duels.
 
als het zich in de middeleeuwen afspeelde zou het een passend idee zijn, maar we zijn in het wilode westen... dus past het niet echt vind ik
 

DeletedUser

bij de forten heb je het ook, dus waarom zou het niet rond de stad kunnen? ;)
 

DeletedUser

Zoek maar eens naar plaatjes van steden uit die tijd.. die hebben ook geen muur om hun stad heen, enkel forten, eigenlijk ook best wel logisch.. forten is enkel voor een aantal steden.. bij steden horen iedereen makkelijk er te komen..
 
Het beeld van stadjes uit het wilde westen dat ik heb, is als in de cowboyfilms. Het zijn (in mijn visie) stadjes in het midden van de woestijn, met een paar houten huizen aan de kant van een weg die dwars door het stadje loopt. De stadjes kan je zo in en uit lopen, dus als je aan de rand van de stad staat kan je ver over de woestijn uitkijken.

Dat is dus MIJN beeld van stadjes uit het wilde westen. Of dit klopt of niet, is niet aan de orde!

Het is op zich wel een leuk idee, maar ik denk niet dat het heel goed in het spel past verder. Ik heb het idee dat de muur bij de forten prima is, dat was vroeger ook wel, die moesten immers verdedigd kunnen worden. De stadjes hadden niet zulk goede verdediging nodig, iedereen liep toch in en uit. Persoonlijk zou ik het dus liever niet in het spel zien. :)
 

DeletedUser6456

Het beeld van stadjes uit het wilde westen dat ik heb, is als in de cowboyfilms. Het zijn (in mijn visie) stadjes in het midden van de woestijn, met een paar houten huizen aan de kant van een weg die dwars door het stadje loopt. De stadjes kan je zo in en uit lopen, dus als je aan de rand van de stad staat kan je ver over de woestijn uitkijken.

Dat is dus MIJN beeld van stadjes uit het wilde westen. Of dit klopt of niet, is niet aan de orde!

Het is op zich wel een leuk idee, maar ik denk niet dat het heel goed in het spel past verder. Ik heb het idee dat de muur bij de forten prima is, dat was vroeger ook wel, die moesten immers verdedigd kunnen worden. De stadjes hadden niet zulk goede verdediging nodig, iedereen liep toch in en uit. Persoonlijk zou ik het dus liever niet in het spel zien. :)

mee eens, en het zou een veel te goede bonus geven aand verdedigende duelanten. als je dan ook nog soldaat bent ben je niet meer te verslaan in de verdediging.
 

DeletedUser

het enige dat misschien dan nog kan, ik een kleine loopgraaf, of een soort heuveltje waar je achter kan schuilen.
 

DeletedUser

Een duel is dat 2 mensen tegenover elkaar staan en niet dat daar opeens een muur tussen staat :p
Of dit is toch mijn visie.

Dus tegen.
 

DeletedUser

Idee

Mijn idee is om een muur rond de stad te kunnen bouwen.

De muur kan tot lvl 5 worden uitgebouwd.

Als je de muur hebt geeft dit als bonus:
lvl 1: 3% op je verdedigingsskills tijdens een duel (100 bouwpunten)
lvl 2: 6% op je verdedigingsskills tijdens een duel (200 bouwpunten)
lvl 3: 12% op je verdedigingsskills tijdens een duel (300 bouwpunten)
lvl 4: 25% op je verdedigingsskills tijdens een duel (400 bouwpunten)
lvl 5: 50% op je verdedigingsskills tijdens een duel (500 bouwpunten)

Wat heb je hieraan?

Dit is vooral handig voor de bouwers en spelers die vaak in de eigen stad verkeren.
Als bouwer ben je veel in de stad aan het bouwen, en heb je dus extra bescherming tegen aanvallende duels.

We hebben al forten. Een loopgraaf of iets dergelijks is ook geen idee. Zelf keur ik het idee af.
 

DeletedUser

In de vaardigheid tactiek gebruik je al het terrein, als je geen tactiek hebt dan spring je ook niet achter de gebouwen die er zijn en een muur neerzetten is niet echt realistisch als je bedenkt dat de speler gewoon eerst de stad binnen kan lopen en dan je kan uitdagen ;)
 

DeletedUser9519

Ik vind het opzich een goed idee maar inderdaad, het past niet echt bij het idee van het wilde westen.
 

DeletedUser12104

dan denk ik meer dat het beter een soort barricade is dan
 

DeletedUser

sorry scorpz maar een slecht idee te veel tribalwars gespeeld zeker ;)
ziet er waarschijnlijk heel stom uit

grtzz bondfan
 

DeletedUser

ja klopt, maar dit is ook een bump, toen ze dat op 11 februari zeiden besefte ik dat al ;) dus dan kan hier wel een slotje op denk ik :D
 

DeletedUser

Het beeld van stadjes uit het wilde westen dat ik heb, is als in de cowboyfilms. Het zijn (in mijn visie) stadjes in het midden van de woestijn, met een paar houten huizen aan de kant van een weg die dwars door het stadje loopt. De stadjes kan je zo in en uit lopen, dus als je aan de rand van de stad staat kan je ver over de woestijn uitkijken.

Dat is dus MIJN beeld van stadjes uit het wilde westen. Of dit klopt of niet, is niet aan de orde!

Het is op zich wel een leuk idee, maar ik denk niet dat het heel goed in het spel past verder. Ik heb het idee dat de muur bij de forten prima is, dat was vroeger ook wel, die moesten immers verdedigd kunnen worden. De stadjes hadden niet zulk goede verdediging nodig, iedereen liep toch in en uit. Persoonlijk zou ik het dus liever niet in het spel zien. :)

Rondom een stad in het wilde westen hoort geen muur.

Dus afgekeurd.

op 11-02 waren ze er wel ;)
 

DeletedUser

Alleen als er een slotgracht bij is met een valbrug erover, en tien ridders op elke toren! :mad:

Niet dus. :cool:
 
Bovenaan