• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Eventwereld 2022

Welk evenement wil jij binnenkort graag zien?

  • Variant 1 - Gettysburg

    Stemmen: 13 31,0%
  • Variant 2 - Speedwereld 2022

    Stemmen: 5 11,9%
  • Variant 3 - Trails of Tears

    Stemmen: 38 90,5%

  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Enquête gesloten .
ik doe niet mee met dit event, omdat 1 van de 2 leiders pas nog gebant is voor bijna 100 Miljoen ingame dollars illegaal
te verkrijgen.
lijkt me duidelijk dat een cheater die mod wodt, niet te vertrouwen is.

dus daarom geen van de 3 opties voor mij.

of wordt dit ook weer verwijderd?


dit is ontopic!!
was jij vorige keer ook niet geband vanwege cheaten???
dus verder dan pot verwijt de ketel kom je dus niet
en nog steeds bezig met je diverse multies op diverse werelden?
eerst even naar je eigen kijken voor je zulke domme hypocriete dingen zegt

en aangezien jij al een keer gepakt bent voor cheaten?
mogen ze je aanvraag indien je mee wilt doen gelijk naar het ronde archief verplaatsen.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben echt positief verrast hoeveel er überhaupt nog gestemd is, dit biedt alleen maar goede perspectieven voor het mogelijke evenement!
Ik vind het trouwens goed om te zien dat met de feedback die voorheen gegeven is ook daadwerkelijk iets gedaan wordt, chapeau!

Het lijkt me ondertussen vrij duidelijk dat de grootste vraag is voor optie 3 en ik kan niet anders dan mij hierbij aansluiten. Ik kijk uit naar de verdere uitwerking van het idee en heb er alle vertrouwen in dat de mods een leuk event kunnen verzorgen!
 
het lijkt wel het grote DIS Elvis topic aan het worden. (ouwe zuurpruim masta doet ook mee)....zoveel offtopic berichten die ook nog eens leuk gevonden worden door de mods

oja ontopic. ben geswitcht naar optie 3
 
nehe kan aan het werk, want kans dat het wat anders wordt dan optie 3 is wel erg klein aan het worden.

waarheid zeggen is niet dissen, dus alweer sla je de plank volledig mis
algemeen bekend dat je weer aandacht loopt te zoeken, met je zelfverklarende legend status :laugh:
 
Bovenaan