• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Eventwereld 2022

Welk evenement wil jij binnenkort graag zien?

  • Variant 1 - Gettysburg

    Stemmen: 13 31,0%
  • Variant 2 - Speedwereld 2022

    Stemmen: 5 11,9%
  • Variant 3 - Trails of Tears

    Stemmen: 38 90,5%

  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Enquête gesloten .
Hallo allemaal!

Onlangs vroegen wij jullie om jullie ideeën en meningen te delen met ons over hoe jullie graag de volgende evenementenwerelden zien. Wij zijn jullie hier dankbaar voor en we hebben de volgende voorstellen kunnen maken waaruit jullie als community mogen kiezen!


Timelapse Tournament - Gettysburg

Durf jij het aan om weer terug te duiken in de stoffige, maar nog steeds stijlvolle kledingkast van The West?

Er zullen elke week 3 fortgevechten zijn, deze fortgevechten kunnen vallen op de dagen; maandag, dinsdag, woensdag en donderdag.
Elke week zal er een ''pakket'' met bepaalde sets worden toegevoegd aan je inventaris,

Setjes
Week 1Will Munny, Jeremiah Johnson, George McJunkin, Allan Quatermain, & Elfego Baca (alles incl wapens)
Week 2Bob Dalton, Black Bart, Deadwood Dick, Pat Desmond & Jesse Chisholm
Week 3Scout, Goudzoeker, Aird & Skarunyate, Shawnee
Week 4Genaamde shopitems level 5 (later nog samen te stellen)
Week 5Robert Lee, Hombre & Mexicaanse danser
Week 6Francisco Pizarro, Pat Garret, Amish, Hernan Cortes & Juan Ponce de Leon
Week 7John Adams, John Hancock, Emiliano Zapata, Phoebe. A. Mosey & Moonshiner
Week 8Robert R. Livingstone, Station Manager & Joaquin Murrieta
Week 9J. Cortina, Kapitein, Joaquin, Phoebe A. Mosey, Paul Revere
Week 10Zomergeest, El Gringo wapens, Union Officier, El Gringo, John Bull, Caribische set & Gouden paardenset

  • Er zullen 2 teams zijn, alle deelnemers mogen een voorkeur geven aan 2 spelers waar ze mee samen zouden willen spelen (dit kunnen we echter niet garanderen, maar we proberen hier rekening mee te houden).
  • Iedereen deelnemer zal level 150 zijn
  • Alle kleding zal worden uitgedeeld in level 1 setjes
  • Elk team dient zelf items te craften en recepten te zoeken.
  • Iedereen zal full premium krijgen.
Registratie:
Iedere speler dient vooraf te registreren, je kan hierbij 2 andere spelers noemen waarbij je graag in het team zou willen. Bij de registratie kan je ook aangeven of je als leiding zou willen fungeren.
Wanneer de wereld opent zullen er eerst 3 dagen voorbereiding zijn, zodat de opgegeven leiders gekozen kunnen worden op het stadsforum van het desbetreffende team.

Balans:
Wij als eventmanagers zullen de balans monitoren en indien nodig ingrijpen, dit doen wij altijd in overleg met de leiders van beide steden, om zo een evenement met een goede balans te kunnen creëren en te behouden.

Speedwereld 2022

Heb jij altijd al eens met hogere bonussen willen spelen? Pak nu je kans op onze speedwereld.

Op deze wereld zullen er hogere bonussen zijn. De volgende elementen zullen sterk geboost worden:
  • Geld bij arbeiden
  • Geluk bij arbeiden
  • Ervaring bij arbeiden
  • Vindkans
  • Actiepunten regeneratie
  • Levenspunten regeneratie
  • Arbeidsmotivatie
  • Schade in duel

Dit evenement zal 3 weken duren en verschillende prijzen bieden. Ook zullen er speciale opdrachten zijn om beloningen te verdienen.

Bij dit event zullen alleen de shopitems beschikbaar zijn.

Piramidespel - Trails of Tears

Gebaseerd op één van de zwaarste tochten van de indianen. 4 routes, 4 keuzes, welk pad kies jij?
Trail_of_tears_map_NPS.jpg

  • Tijdens dit evenement zullen er 4 routes beschikbaar zijn, eenmaal een route gekozen te hebben kun je dit niet meer veranderen.
  • Elke route zal unieke opdrachten hebben, Hou jij het vol tot het einde? De opdrachten kunnen bestaan uit bijvoorbeeld: Craften, Fortgevechten, Duels, Bouwen, Producten verzamelen en meer!
  • Uiteindelijk zal elke route eindigen met 3 winnaars, wees niet getreurd, ook als je eerder afvalt kan je leuke prijzen krijgen en zullen er opdrachten te doen zijn.
  • Handelen zal verboden zijn dit evenement
  • Er zullen bepaalde bonussen actief zijn:
    -Geld bij arbeiden
    -Geluk bij arbeiden
    -Ervaring bij arbeiden
    -Vindkans
    -Actiepunten regeneratie
    -Levenspunten regeneratie
    -Arbeidsmotivatie
Met bepaalde opdrachten kan je set(delen) verdienen om het vervolg van je reis gemakkelijker te maken.

Dit evenement zal 3-4 weken duren

Jullie The West Team
 
Laatst bewerkt:
Klopt het dat je meermaals kan stemmen (althans: tegelijk op meerdere opties) en zo ja, is dat de bedoeling?

Test: het kan inderdaad.
 
Dat handelen verboden is biedt ook wel perspectief dat je eindelijk niet afhankelijk bent van de activiteit van anderen
 
ik doe niet mee met dit event, omdat 1 van de 2 leiders pas nog gebant is voor bijna 100 Miljoen ingame dollars illegaal
te verkrijgen.
lijkt me duidelijk dat een cheater die mod wodt, niet te vertrouwen is.

dus daarom geen van de 3 opties voor mij.

of wordt dit ook weer verwijderd?


dit is ontopic!!
 
ik doe niet mee met dit event, omdat 1 van de 2 leiders pas nog gebant is voor bijna 100 Miljoen ingame dollars illegaal
te verkrijgen.
lijkt me duidelijk dat een cheater die mod wodt, niet te vertrouwen is.

dus daarom geen van de 3 opties voor mij.

of wordt dit ook weer verwijderd?
Niemand verplicht je ook om mee te doen. Dit topic is bedoeld om te stemmen welk evenement we wel gaan doen. Dus je bijdrage aan dit topic vind ik dan ook nutteloos. Ik heb het eerste bericht verwijderd omdat het off-topic is, net als je bericht nu, maar dat snap je niet helemaal volgens mij. Dit topic is hier niet voor bedoeld. Ik verzoek je vriendelijk de berichten on-topic te houden anders verwijder ik ze.
 

Wasabi

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
ik doe niet mee met dit event, omdat 1 van de 2 leiders pas nog gebant is voor bijna 100 Miljoen ingame dollars illegaal
te verkrijgen.
lijkt me duidelijk dat een cheater die mod wodt, niet te vertrouwen is.

dus daarom geen van de 3 opties voor mij.

of wordt dit ook weer verwijderd?


dit is ontopic!!
bedankt voor de mededeling, we zullen je van harte missen...
 
Mijn voorkeur gaat net zoals de meerderheid uit naar nummer 1 en 3.
Ik ben heel benieuwd naar de details en de uitwerking van nummer 3 en het ziet er veelbelovend uit, dus laat maar komen!
 
Optie 3 klinkt tof, neem je tijd om het uit te werken. Optie 1 is ook leuk, maar ik vrees een beetje dat het met de huidige spelersaantallen uitdraait in een monopolie.

Ik begrijp daarnaast Elvis wel, dubbels onderhouden op een eventwereld is heel wat werk!
 
Bovenaan