• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Events

Misschien moet Inno de markt internationaal maken zodat we cross world kunnen handelen :D

Verder ben ik best tevreden met de dingen die ik tot nu toe heb gekregen zonder nuggets: http://prntscr.com/j48sqa
Gewoon kwestie van geluk :) en 2 mil cash hebben zodra de items veilbaar worden :)
 

DeletedUser16632

Dan ben je snel tevreden bert, 11x 9k draaien en 2x daarvan maar een jas of broek :x
 

DeletedUser526

DeletedUser11917

ik vind dit NOT DONE... je gaat toch niet zomaar iemand zen hebben en houden openbaar gaan smijten?
En dan is het nog steeds niet aan jou mijn invent te delen (ik heb al zo weinig, giften worden gewaardeerd), vooral omdat het niet gaat om wat ik heb maar over het feit dat de drop kans van items erg laag is. Ook is het bewezen door andere spelers die net als ik op werelden waar ze niet erg actief zijn (geen hoofd wereld) er vaker mooie dingen uit de tombola komen. Natuurlijk is geluk ook een kwestie maar het is ieder event zo. Valt mij niet als enige op.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser16286

Al is de dropkans even slecht als vorig jaar, dat maakt het er dan toch niet beter op? De kansen zijn gewoon enorm klein op iets fatsoenlijks.

De kans op een van de setkisten uit de 800 nugget duellant is 1:13 oftewel 7,5% Dat is diep triest als je erbij stil staat dat 800 nuggets al bijna 20 euro kosten.

Hoeveel moet ik wel niet uitgeven om alles compleet te krijgen? Denk niet dat ik het red met 300 euro.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser526

Grappige is dat het de nolifers zijn die aan het klagen zijn. Zou niet in de schoenen willen staan van iemand die moet krabben om zen gratis set compleet te krijgen...
 
Kom op zeg, het is toch duidelijk dat het riemen en laarzen uit 9K regent, met hier en daar een frekking Paaskist. Net 3 keer 9K gedaan op de 3 werelden waar ik speel: Britches laarzen, McCan laarzen en Hooker laarzen. Met ALWEER omkopen >.<
Maar we gaan het zien eh, als de boel straks verkoopbaar wordt. Eens kijken of de nay sayers dan eindelijk hun oogkleppen afdoen.
 

DeletedUser14167

Kom op zeg, het is toch duidelijk dat het riemen en laarzen uit 9K regent, met hier en daar een frekking Paaskist. Net 3 keer 9K gedaan op de 3 werelden waar ik speel: Britches laarzen, McCan laarzen en Hooker laarzen. Met ALWEER omkopen >.<
Maar we gaan het zien eh, als de boel straks verkoopbaar wordt. Eens kijken of de nay sayers dan eindelijk hun oogkleppen afdoen.

Wie beweerd dan dat de kansen van riemen/schoenen/jassen/broeken hetzelfde zijn? Volgens mij zegt niemand dat.
 
Als je gaat janken om de dropchance, stop dan gewoon met spelen. Zijn wel ergere dingen in het leven. Dramaqueens..

Met de manier waarop TW nu draait, gaan er wel veel stoppen ja. :D

Anyway, het is wel misleidend, en soms beetje enerverend. Maar goed dat weten we toch wel al langer. :)
 
Bovenaan