• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Evenementen

DeletedUser16195

De evenementen kan je toch iets langer doen in de vakantie of moeten wij gaan freaken op dit spel.
Wij hebben ook wel vakantie in de grote vakantie en 10 dagen langer is toch niet veel en ik bedoel die Onafhankelijkheidsdag.

En de evenementen beter maken bv ook is evenementen laten terugkomen voor bv: De stukken van de set nog te kunnen bemachten.

Hoplijke vinden jullie dit goed?
Mvg

Bas
 

DeletedUser15117

Als ik het goed begrijp wil je de evenement langer laten duren wegens de vakantie, en wil je ook dat de spullen later weer te krijgen zijn?

Naar mijn idee duurt het evenement lang genoeg, als je op vakantie bent is dat dan maar zo. Een belangrijk deel van een evenement is dat het tijdelijk is en dat je het dus kunt missen als je er ff niet bent.

Bij het afgelopen kerstevenement was het mogelijk om setjes van eerdere evenementen te winnen, dus het kan zo zijn dat zoiets nog een keer voorkomt.
 

Deleted User - 308552

...

En hoe kan het T-W.nl team hier iets mee? :huh:

Verplaatst naar het Ei van Columbus, voeg aub richtlijnen toe aan je idee. Wanneer je een post met richtlijnen hebt gemaakt kun je deze naar mij sturen, waarna ik de beginpost aanpas.

*tien tekens*
 
Bovenaan