• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Evenement Wereld discussietopic

Dus liever niet een "Doe zoveel mogelijk (dagelijkse) opdrachten" event? Of liever niet een onderscheid in prijs tussen wel of niet nuggets gebruikt ?

Had het idd op het deel van zoveel mogelijk opdrachten moeten doen als enige doel van het evenement. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat veel spelers daar op zitten te wachten. Dan vind ik Spring Jobs beter, waar de eventleiding zelf kan bepalen welke opdrachten er gedaan moeten worden.

Een onderscheid tussen met en zonder nuggies zou prima passen bij een speedwereld of iets dergelijks, maar haalt wel een deel van de competitie weg. Vaak is de top 3 in een categorie al snel bekend omdat we relatief weinig (actieve) spelers hebben en dan is het aantal spelers nog eens in twee groepen delen niet altijd wenselijk. Op .de werkt dit beter omdat ze ten eerste enorm veel spelers hebben, maar ook een aantal meganuggetiers.

Ik denk dat je beter als organisator van het evenement de regels en instellingen zo kunt maken dat nuggetgebruik nauwelijks nog toegevoegde waarde heeft, en dit gebeurt meestal op .nl ook wel. We hebben altijd redelijk hoge (regeneratie)bonussen vergeleken met andere eventservers en wij geven volgens mij ook altijd gratis premium weg. Ook kan het helpen als je geen uren kunt afkopen en producten kunt kopen met nuggets. Dit zou mogelijk moeten zijn via de instellingen. Tot slot zou je ervoor kunnen kiezen om de UPB Shop grotendeels te legen voor aanvang van het evenement. Als dit allemaal zo is, voegt nuggetgebruik vrijwel niets meer toe (zelfs ik speel al mijn events zonder nuggets) en dan hoef je ook geen aparte categorieën te maken :)
 
Kan ook idd prima werken, deze heb je niet nodig als de regeneratie- en productbonus hoog genoeg zijn en je bij kunt blijven met buffjes en eventueel hotel, en dan kun je ook niet per ongeluk refillen wanneer je die melding krijgt dat je AP op is... Dat gaat nog wel eens mis op normale werelden :D
 
als er een xp prijs is?
dan ga je op een gegeven moment toch ap tekort komen met dat 15sec gestamp
dan is dat refill per ongeluk klikken eigenlijk al een standaard foutje als je even niet oplet :p
we all know that feeling :D
 
Bovenaan