• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

eten

DeletedUser3686

hallo!

Iedereen heeft wel een svoorwerpen dat in het echte leven eetbaar zijn!
Bv: ham,forel,zalm,suiker,bessen,....

Stel je nu voor dat je dat buiten verkopen en voor een opdracht gebruiken ook kunt opeten!
Dus dat je dan levenspunten krijgt! en actiepunten want na een maaltijd vol ik me beter en eigenlijk sterker!

dus zoiets

ham: 5 levenspunten en 1actiepunt
suiker: 1 levenspunt en 0 actiepunt


en hoe langer je er naar zoekt hoe meer levenspunten en actie punten het oplevert!


jullie mening graag
 

DeletedUser3244

Dan zou je bij suiker 5 actiepunten moeten doen :)

Soms.. word je er nogal hyper van.. suiker..

maar verder wel ene leuk idee,,
 

DeletedUser

Ik vind het een goed idee,dan kan de stad ook een gebouw hebben dat restaurant noemt ;)
 

DeletedUser3686

ech,

nee zo zou ik het niet zien;

dat je dat krijgt als je werkt ofzo!
Niet echt zo iets van een restaurant
 

DeletedUser3874

Beter gezegd je zou de huidige producten die er al zijn ook een soort "voedingswaarde" willen geven die actiepunten oplevert? Dit zonder dat je in een stad moet komen. Of zie ik het nu nog fout?
 

DeletedUser3686

nee,

zo zou ik het doen,
Een restaurant is helemaal niet echt goed
 

DeletedUser3874

Alleen een klein iets, je neemt verhoogde arbeidspunten en automatisatie als premiumbonus. Je hebt een hele hoop van het beste product in je rugzak zitten. Je spendeert al je arbeidspunten, je vreet je hele rugzak lees en je hebt dan plots genoeg om zonder te slapen verder te kunnen.

Lijkt mij niet echt goed, vermits mensen die dan echt geld willen investeren in The West een te groot voordeel krijgen ten aanzien van de anderen. Gewoon omdat ze veel sneller genoeg ervaringspunten hebben. Beter gezegd de beruchte balans gaat er weer een beetje uitgaan ten aanzien van mensen met geld en mensen zonder geld (echt geld dan).
 

DeletedUser

Alleen een klein iets, je neemt verhoogde arbeidspunten en automatisatie als premiumbonus. Je hebt een hele hoop van het beste product in je rugzak zitten. Je spendeert al je arbeidspunten, je vreet je hele rugzak lees en je hebt dan plots genoeg om zonder te slapen verder te kunnen.

Lijkt mij niet echt goed, vermits mensen die dan echt geld willen investeren in The West een te groot voordeel krijgen ten aanzien van de anderen. Gewoon omdat ze veel sneller genoeg ervaringspunten hebben. Beter gezegd de beruchte balans gaat er weer een beetje uitgaan ten aanzien van mensen met geld en mensen zonder geld (echt geld dan).


Je hebt wel een punt, maar binnen 2 uur heb je meestal maar een etenswaarde of soms 2, dus eigelijk zou het denkik makkelijk kunnen :D
 

DeletedUser3686

ik bedoel dat je per voorwerp met een etenwaarde maar 0, zoveel actiepunten hefft enzo,

en dat niet elke ham enzo... een voedsel waarde heeft!
 

DeletedUser

ik zou zeggen alleen erg hoge voedelsvoorwerpen leveren iets op

Je kan dus kiezen tussen bv 1uur W88 of 5biefstukken ofzo:)
 
Bovenaan