• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Ervaringspunten na kerkuitbouw

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser8307

Hallo

Op Colorado krijg ik telkens, na het uitbouwen van de kerk, 300 ervaringspunten. Niks vreemd aan zou je denken, maar de kerk is wel level 81. Dit klopt dus niet? Is er hier iets veranderd? Ik vind het wel raar. Ben ook puur bouwer dus dit is een ramp voor mij dan. :p

Alvast bedankt
Hannes
 
Dat is inderdaad aangepast :p
Er was gisteren een kleine update:

Citaat:
Several changes were made to daily quests.
Added and corrected tooltips in the job screen.
Players again receive a telegram when their ticket is answered.
Fixed text shown when leaving a town.
The delete button inside telegrams functions again.
Usable items can no longer be equipped or put in the resource stock.
Beta: the bug tracker "known bugs" window now displays correctly.
Quest tracker no longer resets tracked quests when the notebook is activated.
The (non-functioning) start job button is hidden in the work overview when automation is not enabled.
Buy product icon has been hidden on worlds where this premium feature is disabled.


We zouden hier eigenlijk een algemeen vragen-topic van kunnen maken :rolleyes:

Bij deze update :)
 

DeletedUser8307

Dit is heel jammer. Eerst geven ze zoveel xp, en dan gaan ze het ineens aanpassen. Voorheen kreeg ik meestal 1500 xp, en nu nog maar 300. Jammer.
Dank voor je bericht Tim.
 

DeletedUser1448

Kerk bouwen was dan ook overpowerede xp. Goed dat ze dat aanpassen
 

DeletedUser7902

kan best wel zijn maar dan vind ik toch dat ze toch wel 500 xp mogen geven ipv 300
 

DeletedUser8307

Kerk bouwen was dan ook overpowerede xp. Goed dat ze dat aanpassen

En duelleren is dat niet? Ik snap wel dat ze het veel vonden, maar één vijfde is gewoon een belachelijke aanpassing. Als ze het nu eens gewoon deelden door twee dan kreeg je in de meeste gevallen iets van een 800 ervaringspunten per uur. Ook al vrij veel, maar dat kan je met een duel ook krijgen hoor. Het is gewoon jammer en totaal niet correct dat ze het met zo'n aantal verminderen. Jammer. Bouwer zijn is nu ook compleet nutteloos. Herskillen dan maar zeker...
 

DeletedUser

Verkopen ze weer reskildrankjes -.-
Was speciaal bouwer geworden...
 

DeletedUser8307

Ik was ook speciaal bouwer geworden voor de ervaringspunten. Waarom eerst zoveel geven en nadien dan met zoveel verminderen? :unsure: Dat wisten ze toch van in het begin?
 

DeletedUser1448

Duelleren en fg's geven veel xp omdat er een groot risico is om ko te gaan... Dat heb je bij kerk bouwen totaal niet!
 

DeletedUser6377

Ik was ook speciaal bouwer geworden voor de ervaringspunten. Waarom eerst zoveel geven en nadien dan met zoveel verminderen? :unsure: Dat wisten ze toch van in het begin?

Dit was toch bij duels ook zo? :hmf:
Denk eerst na voordat je begint te zeuren... :o
 

DeletedUser8307

Nja goed... Ik kan begrijpen dat ze het verlagen, maar met zoveel niet. Ten slotte staan alle skills toch op bouwen... :(

Maar goed, mag een slotje op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan