• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Enquete: Wie zit er in je stad

• Topicstarter Topicstarter duivels
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Naast je stad kan je zien hoeveel mensen er aanwezig zijn maar van maar 3 mensen zie de naam staan en verder staat er meer...

Is er achter te komen wie die meer... zijn?

Dit is zeker zodra er meer aangevallen wordt handig zijn zodat je snel wat verdedigende kleding aan kan trekken als er iemand uit buurdorp ineens naast je zit.

Dat weet ik niet waarom jij er niets van snapt... misschien kijk je nooit wie erbij jou in de stad zit?

Naast je stad zit er een rood bolletje met daarin vermeld de spelers die in je stad aanwezig zijn. Is leuk als het er 3 zijn want dan zie je de namen.. maar zijn het er meer weet je niet wie het zijn.

Niet zo moeilijke vraag toch? Stelde hem ook op ons stadsforum en daar hadden ze hem zo door hoor... maar niemand had een antwoord.

Verwijder mijn post aub, had het misbegrepen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat weet ik niet waarom jij er niets van snapt... misschien kijk je nooit wie erbij jou in de stad zit?

Naast je stad zit er een rood bolletje met daarin vermeld de spelers die in je stad aanwezig zijn. Is leuk als het er 3 zijn want dan zie je de namen.. maar zijn het er meer weet je niet wie het zijn.

Niet zo moeilijke vraag toch? Stelde hem ook op ons stadsforum en daar hadden ze hem zo door hoor... maar niemand had een antwoord.

naja lekker pech zal ik zeggen die namen zie je inderdaad niet, wat wou jij dan een lijst met soms 100 namen onder elkaar:rolleyes:

Ik hoop dat je dit nog wel kan gaan zien want er staat idd meer en er gebeurd helemaal niet en jah ik wil graag weten wie er in de stad zitten allemaal. Is namelijk erg handig;)

Leuke reacties maar ik zie de 1-0 niet eigenlijk heb ook duidelijk uitgelegd waarom het vlgs mij in de toekomst belangrijk kan zijn.

Wanneer er iemand naast je staat van een andere stad staat diegene er met een doel. Dat doel zal vooral de aanval zijn lijkt me... dus dan is het handig wanneer je diegene ziet en misschien wanneer je online bent snel nog eventjes kan wisselen van kledij oid.

En verder vind ik het jammer dat dit forum net als het tw forum verpest wordt door spammers. Zonde voor de mensen die er zoveel werk van maken om toch iets neer te zetten hier. Neem aan allemaal vrijwillig en moeten allemaal die onzinposts verwijderen.

man man man

Als jij het naar je zin had
dan spamde je niet zo hard mee ...

verder vind ik het jammer dat dit forum net als het tw forum verpest wordt door spammers. Zonde voor de mensen die er zoveel werk van maken om toch iets neer te zetten hier. Neem aan allemaal vrijwillig en moeten allemaal die onzinposts verwijderen.

Dan leer je nu Avaganon en mij kennen, de grootste spammers van heel Tribalwars:D

Dan leer je nu Avaganon en mij kennen, de grootste spammers van heel Tribalwars:D

Hmm, ik weet van niks, :rolleyes:

Maargoed, het is niet handig een lijst met soms wel honderden namen te laten zien, ik weet ook niet waaruit die selectie van 3 namen bestaat, maar kijk bijv nu bij "the east" meer dan 100 man in die stad, lijkt me niet echt handig om al die namen te showen..

die selectie is op alfabetische volgorde eerst cijfers etc
Maar nogmaals het is een handige functie als het wel werkt.;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan