• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Enquete : Hoe kwam je bij 'TheWest'

DeletedUser

Raar maar waar via TW ben ik hier ook verzeild geraakt.

+ punten.

Toffe sfeer.
eigen stad.
werken en geld verdienen.

Wat eventueel nog zou kunnen verbetert worden:

Een regel tegen oplichters. ( en niet afkomen dat het in het westen ook zo was) ja dat was zo maar door zulke praktijken zullen er meer mensen met het spel stoppen. En dat zal doorverteld worden en een slechte naam voor het spel betekenen.
Handel tussen spelers. Bv op een markt of een Handelshuis waar de mensen bepaalde items kunnen aanbieden.
Vertaalfouten en bugs verminderen.
Enkele nieuwe gebouwen in de stad.
Meer mogelijkheden in het spel.( niet enkel werken ,questen en staduitbouwen)
Meer functies in de stadsraad.
En met een beetje fantasie kan je van dit spel zeker een tof spel maken.
 
ook ik heb eerst tribalwars gespeeld, en kwam zo op het "nieuwe" spel...the west..!!

MEGAbump

:dastardly:
 

DeletedUser15117

Zelfs de grootste bump op dit forum ooit.

OT: via een bekende die het via TW had.
 
Kheb nog tribalwars gespeeld op w1, maar ik werd verslagen :p Door iemand met 6x zoveel punten. Een vriend van me speelde dit spel, zo kom ik hier.
 

DeletedUser

De 18+ versie van dit spel was goed, besloot om het echte spel ook uit te checken.
 

DeletedUser6801

Denk dat iedereen uit 2008 hier via tribalwars (ook TW afgekort dus) is gekomen. Zeg maar iedereen die op tw ziek hard werd uitgemoord door mensen met veel betere legers, kwamen hier in het westen hun geluk zoeken. Hier kon je ten minste niet geheel weggevaagd worden.

en daarnaast Elvis, ik 'like' je bumps!
 

DeletedUser1448

Denk dat iedereen uit 2008 hier via tribalwars (ook TW afgekort dus) is gekomen. Zeg maar iedereen die op tw ziek hard werd uitgemoord door mensen met veel betere legers, kwamen hier in het westen hun geluk zoeken. Hier kon je ten minste niet geheel weggevaagd worden.

en daarnaast Elvis, ik 'like' je bumps!

Ik werd niet weggeveegd hoor :p Ik had 12 mil punten :D
TW was gewoon veel te tijdrovend dus account gewoon gedeleted
 

DeletedUser10155

Ik werd niet weggeveegd hoor :p Ik had 12 mil punten :D
TW was gewoon veel te tijdrovend dus account gewoon gedeleted

Komt omdat je mij daar nooit bent tegengekomen, anders was je een farm geweest :D

en ja idd is waar, dit is veel meer relax spelen :)
 

DeletedUser15342

via grepolis andere game van inno

de kleren zijn helemaal verpest de nieuwe omdat ze veel te detail achtig zijn en de paarden zijn mishandeld
 
Bovenaan