• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Elvenar

DeletedUser4891

http://forum.the-west.nl/showthread.php?t=33087
Ik zie nog geen discussietopic, dus ik voel me maar even zo vrij om er eentje te openen.

Wat verwachten jullie van dit nieuwe spel? De screenshots zien er veelbelovend uit:
forge-of-empires-battle.jpg

duidelijk het scherm voor een veldslag!

forge-of-empires-research-tree.jpg

De tech-tree

forge-of-empires-town-overview-02.jpg

Een stad in volle glorie!

Whoops dat zijn niet de goede!
Hier de juiste screenshots van Elvenar:
elvenar-3d-battlefield.jpg

Duidelijk het scherm voor een veldslag!

elvenar-technology-tree.jpg

De tech-tree

elvenar-human-empire.jpg

Een stad in volle glorie!

Ik zou zeggen, discussieer er op los!
 

DeletedUser4891

Ik zal zelf de spits afbijten!
't Spel ziet er goed uit, maar ik vraag me af of het wel iets voor mij is. 't Ziet er redelijk tijdsintensief uit, met veel grondstoffen verzamelen etc.
 

DeletedUser

nu ik zo de screenshots zie lijkt het echt sprekend op forge of empires en daar was ik ook niet zo fan van :huh:
 
Het is inderdaad geïnspireerd door Forge of Empires, ik heb het begin een beetje gespeeld en ik vind het een leuk spel, maar ik vind FoE dan ook weer leuk ;)
 
In welke mate is het gelijkaardig aan grepolis en zo? Moet je 24 uur per dag online zijn, of is het meer zo nu en dan eens inloggen voor een minuut zoals op The West? :p Als het niet het laatste is, is het zeker niets voor mij want grepo ben ik nu wel erg beu geworden :hmf:
 

DeletedUser4130

Graphics creëren een leuke sfeer :)
FoE heb ik ooit nog gespeeld. Vond 't wel fijn in het begin, maar na een tijdje was het plezier er een beetje af. Dus ik hou het voorlopig bij The West.
Benieuwd wat ervan zal worden!
 

DeletedUser16131

Ik heb zo meer het gevoel dat dat inno bang is geworden om echt af te wijken van ze altijd doen... of dat is natuurlijk hun bedoeling, maar dan nog wordt je het na een tijde beu :p ze hebben altijd het principe gehad van spellen te maken waar je een stad moet opbouwen etc ik denk zo aan tribal wars, foe, gregpolis. Ze blijven altijd aan hetzelfde principe vasthangen, dus wat ik er van denk.

Het ziet er goed uit, maar ik vrees dat het weer teveel van hetzelfde zal worden waardoor het snel zal vervelen
 
't Lijkt mij niets dit, al die neppe magie enzo is niet mijn ding. En 't lijkt idd wel heel erg op FoE, wat ik ook niet zo geweldig vond.
Hele punt is natuurlijk vooral dat zo'n nieuw spel veel tijd in beslag neemt en zeker dat in vergelijking met bijvoorbeeld tw.
En we hebben 't al druk genoeg :D
 
Ik heb zo meer het gevoel dat dat inno bang is geworden om echt af te wijken van ze altijd doen... of dat is natuurlijk hun bedoeling, maar dan nog wordt je het na een tijde beu :p ze hebben altijd het principe gehad van spellen te maken waar je een stad moet opbouwen etc ik denk zo aan tribal wars, foe, gregpolis. Ze blijven altijd aan hetzelfde principe vasthangen, dus wat ik er van denk.

Het ziet er goed uit, maar ik vrees dat het weer teveel van hetzelfde zal worden waardoor het snel zal vervelen

Ze hadden een piratenspel gemaakt dat nog het meest van al op LoL leek maar niemand speelde daarop :p
Ookal al was het wel nog leuk vond ik :| hoe noemde dat spel ook al weer?
Edit: kartuga was het denk ik (origineel samenvoegsel van Karamja en Tortuga xd )
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser4891

Ze hadden een piratenspel gemaakt dat nog het meest van al op LoL leek maar niemand speelde daarop :p
Ookal al was het wel nog leuk vond ik :| hoe noemde dat spel ook al weer?
Edit: kartuga was het denk ik (origineel samenvoegsel van Karamja en Tortuga xd )

https://www.youtube.com/watch?v=bfVAr2C3CR0
Tribonia, dat leek me een geweldig spel, maar 't is toen nooit uitgekomen omdat inno het niet aandurfde.

Ze hadden ook nog SevenLands en Bounty Hounds Online. Allebei zo'n 3 uur gespeeld, en daarna zoiets van "meh, geen zin meer".

En dan was er nog Lagoonia.
disgusted-oh-god-why.png
 
De graphics enz van die spellen zijn goed hoor, maar die ideeën zijn echt cheap :p
met al die dingen valt zo veel meer te doen...
ze proberen een beetje te veel binnen de lijntjes te kleuren denk ik.

maar bestaan al die spellen nog? kartuga vond ik echt nog leuk, maar laadde gewoon zo traag op mijn pc :p
 
Ja, ik heb kartuga gisteren opgezocht... Had er plots weer zin in gekregen.
Hopelijk wordt er alsnog een versie van dat spel beschikbaar. Ze moeten het denk ik gewoon een beetje van lol en dota distancieren, alhoewel er al zeer veel verschillen waren, en die oceanen wat interessanter maken, want daar raakte je snel op uitgekeken. Eventueel door een soort steam-punk element toe te voegen, of zeemonsters of zo :p
 
Kartuga was een heel leuk spel vond ik.
Ik heb dat nog daar op de Beta versie gespeeld.
Dat was echt nog wel gaaf ook, die graphics.
Jammer dat die ook weg is ...
 

DeletedUser16131

Een groot probleem voor inno is ook hun advertisement.... Ze steken naar mijn mening veel te veel tijd in hun al bekende en populaire spellen en veel te weinig in hun nieuwe, ik heb bv nog niks gezien op tw of andere sites over Elvenar... Wat me dan ook fout lijkt. Dat kan natuurlijk aan mij liggen, omdat ik er gewoon niet op gelet heb, maar dan is het nog steeds fout want dan wil het zeggen dat ze het niet opvallend genoeg maken. Ik denk dat dit dus ook wel nog een werkpuntje voor ze is :p
 

DeletedUser4130

Al iemand de beta gespeeld? Vinden jullie het wat?
(zelf geen ervaring for the record, ik hou het momenteel bij The West)
 
Bovenaan